تصاویر رندرشده‌ای از موزیک پلیر اسپاتیفای منتشر شد - تکفارس 
تصاویر رندرشده‌ای از موزیک پلیر اسپاتیفای منتشر شد - تکفارس 

تصاویر رندرشده‌ای از موزیک پلیر اسپاتیفای منتشر شد

مهدی حلوائی
۱۴ فروردین ۱۴۰۰ - 20:07
اسپاتیفای Car Thing

تصاویر رندرشده‌ای از گجت درون‌خودرویی مورد انتظار اسپاتیفای، که در اصل یک موزیک پلیر با پشتیبانی از دستورات صوتی بوده و کاربران آن را Car Thing نامیده‌اند، توسط MacRumors منتشر شد. این تصاویر در کدهای اپلیکیشن اسپاتیفای پیدا شده است. این رندرها با تصاویر اصلی این دستگاه که به گزارش The Verge در دی‌ماه (ژانویه) توسط شرکت اسپاتیفای در اختیار کمیسیون ارتباطات فدرال (FCC) قرار گرفته بود، همخوانی دارد.

به لطف این رندرها، می‌توان نگاهی کامل‌تری به نسخه‌ی ارتقایافته‌ی این محصول داشت. در طراحی این دستگاه از یک دکمه‌ی بزرگ، نمایشگر رنگی و چهار دکمه‌ی کوچک در قسمت بالایی استفاده شده است. صفحه نمایش این دستگاه در زمان معرفی آن در سال ۲۰۱۹، بسیار کوچک‌تر بود.

اسپاتیفای طراحی این محصول را از زمان معرفی آن، دچار تغییرات زیادی کرده و سعی داشته تا آن را با طراحی کلی خودروهای مدرن و جدید، هماهنگ کند. تصاویر جدید به افزایش سایز نمایشگر و رابط کاربری احتمالی آن اشاره می‌کنند. همچنین گیره‌های متعددی در قسمت‌های مختلف دستگاه قرار گیرفته تا بتوان آن رابه سادگی به داشبورد متصل کرد.

هنوز مشخص نیست که اسپاتیفای این محصول را در چه زمانی عرضه خواهد کرد. همچنین رویداد بهمن‌ماه (فوریه) اسپاتیفای، بدون اشاره به این محصول برگزار شد. هدف اصلی اسپاتیفای از ساخت این محصول، آگاهی بیشتر از سلیقه‌ی کاربران در سفرها و هنگام رانندگی بوده است.

اسپاتیفای هنوز نام رسمی این محصول را اعلام نکرده و از تاریخ عرضه و یا هر موردی که به تولید و عرضه‌ی این محصول اشاره کند، خبری نیست. اما با توجه به لیست FCC، طراحی جدید و رندرهای درون‌برنامه‌ای این محصول، می‌توان به رونمایی و عرضه‌ی آن در آینده امیدوار بود.

منبع: The Verge‌

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.