تصادف کامیون حامل فراری SF90 و پورشه ۹۱۱ با قطار باربری - تکفارس 
تصادف کامیون حامل فراری SF90 و پورشه ۹۱۱ با قطار باربری - تکفارس 

تصادف کامیون حامل فراری SF90 و پورشه ۹۱۱ با قطار باربری

علیرضا فاضل
۱۴ فروردین ۱۴۰۰ - 20:36
تصادف قطار با کامیون

این صفحه را با خبری خوب شروع می‌کنیم. با وجود فجایعی که معمولا از تصادف قطار با دیگر وسایل نقلیه برجای می‌ماند، این تصادف خاص هیچ تلفات یا مجروحی در پی نداشت. صد البته که شنیدن این خبر با توجه به مقیاس این حادثه بسیار خوشحال‌کننده است، اما نمی‌توان از تلفات خودرویی آن که اتفاقاً بسیار گران هم تمام شده است، به راحتی گذشت: یک فراری SF90 و یک پورشه ۹۱۱!

کامیون مورد نظر، باری شامل دو خودروی گران‌قیمت داشته است. این تصادف در صبح روز اول آپریل، در هیوستون به وقوع پیوسته و دلیل آن ظاهرا گیر کردن کامیون در خط ریل قطار بوده است. متأسفانه زمان کافی برای اطلاع‌رسانی به مسولان ریلی وجود نداشت و درنهایت به برخورد قطار باربری و کامیون ختم شد؛ هر چند با توجه به شواهد، سرعت قطار پایین‌تر از حد معمول بوده است. این برخورد با آسیب به کامیون و تریلر پشت آن همراه بود و قطار آن را مقداری از محل برخورد حرکت داده است.

با این حال، شدت برخورد به حدی بوده که باعث آسیب به تریلر و متأسفانه محتوای درون آن یعنی فراری SF90 و پورشه ۹۱۱ شود، در تصاویر بالا، می‌توانید چرخ فراری را در تریلر آسیب دیده بر اثر برخورد، مشاهده کنید. طبق گزارش Road & Truck، بخشی از بدنه این فراری SF90 Stradale نیز در معرض سوختگی قرار گرفته است که واقعا قلب هر عاشق خودرویی را به درد می‌آورد!

علاوه بر فراری اشاره شده، یک پورشه ۹۱۱ و احتمالا یک بنتلی هم در تریلر قرار داشته‌اند؛ با این حال، تمامی آن‌ها در محل حادثه قابل مشاهده نیستند. به دلایلی مشخص، میزان خسارات وارد شده به خودروها به به صورت دقیقی مشخص نشده است. از روی عکس‌های موجود می‌توان گفت که تریلر به طور کامل از دست رفته است، اما بنظر می‌آید که کامیون آسیب جدی ندیده باشد. ظاهراً راننده کامیون با منطقه آشنایی کافی را نداشته و به تقاطع جاده-ریلی‌ای رسیده است که اصلاً مناسب برای گذر کردن کامیون به این بزرگی به همراه تریلر حاوی یک پورشه ۹۱۱ و یک فراری SF90 نبوده است.

منبع: Motor1

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید