توییتر قابلیت اسپیسز (Spaces) را برای کاربران دسکتاپ موجود می کند - تکفارس 
توییتر قابلیت اسپیسز (Spaces) را برای کاربران دسکتاپ موجود می کند - تکفارس 

توییتر قابلیت اسپیسز (Spaces) را برای کاربران دسکتاپ موجود می کند

محمدحسین فرقانی
۱۳ فروردین ۱۴۰۰ - 18:50
توییتر

در طول ماه‌های گذشته، شرکت توییتر تلاش‌های زیادی برای بهبود قابلیت اسپیسز (Spaces) خود، که رویکردی مشابه برنامه‌ی کلاب‌هاوس (Clubhouse) دارد، انجام داده. این ویژگی توییتر در ابتدا تنها برای کاربران آی او اس و از ماه گذشته، برای کاربران اندرویدی قابل استفاده شد. اکنون با توجه به گزارشاتی که از سوی خبرگزاری وِرج (The Verge) منتشر گشته، به‌نظر می‌رسد این قابلیت برای کاربرانی که از نسخه‌ی وب توییتر در مرورگرهایشان استفاده می‌کنند نیز قابل استفاده خواهد بود.

جین منچون وانگ (Jane Manchun Wong)، در رابطه با ظاهر قابلیت اسپیسز درون نسخه‌ی وب توییتر اخیرا توییتی منتشر کرد که در آن، تصویری از چگونگی نمایش این ویژگی در مرورگرها قابل مشاهده بود (تصویر پایین).

توییتر اسپیسز

خود شرکت توییتر نیز راجع به موضوع معرفی اسپیسز برای نسخه‌ی وب خوش‌بین بود. یکی از توسعه‌دهندگان این شرکت در روز جمعه‌ی هفته‌ی گذشته، تصاویر جدیدی از طراحی‌های احتمالی صفحه‌ی ورودی Spaces درون نسخه‌ی وب منتشر کرد.

دیگه از این مطلب چه خبر بالا

دیگه از این مطلب چه خبر پایین

از آنجایی که اسپیسز هم‌اکنون فقط برای دستگاه‌ها و گوشی‌های هوشمند موجود است، اضافه‌نمودن آن برای کاربران وب، گسترش قابل توجهی به شمار می‌رود. این گسترش نیز می‌تواند به توییتر در رقابت با کلاب‌هاوس (که در حال حاضر هنوز فقط برای سیستم‌عامل آی او اس موجود است) کمک شایانی کند.

اضافه‌شدن این ویژگی به دارندگان کامپیوترهای شخصی هم‌چنین توییتر را به برنامه‌ی دیسکورد (Discord)، که همین دیروز قابلیت چت‌روم‌های صوتی‌اش (به نام Stage Channels) را معرفی کرد، نزدیک‌تر می‌کند.

توییتر

سایر شرکت‌هایی که در حال حاضر روی قابلیت‌های صوتی کلاب‌هاوس‌گونه فعالیت می‌کنند نیز عبارت‌اند از: لینکداین (LinkedIn)، اسلک (Slack)، اسپاتیفای (Spotify) و فیسبوک.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.