فناوری جدید اینستاگرام از انتشار نظرات توهین آمیز جلوگیری می کند - تکفارس 
فناوری جدید اینستاگرام از انتشار نظرات توهین آمیز جلوگیری می کند - تکفارس 

فناوری جدید اینستاگرام از انتشار نظرات توهین آمیز جلوگیری می کند

مهدی ملکی
۱۳ فروردین ۱۴۰۰ - 16:04
اینستاگرام

رسانه‌های اجتماعی چه قبول کنیم یا خیر، تا حد زیادی سرگرم کننده ظاهر می‌شوند. با این حال هر رسانه‌ای فارغ از زمان برخی از افراد بی‌توجه را نیز به خود جذب می‌کند و این افراد می‌توانند نظرات نامناسبی را منتشر کنند. از همین‌رو، شنیدن این که تیم توسعه‌دهنده اینستاگرام در حال کار روی ابزار جدیدی جهت فیلتر کردن نظرات است، می‌تواند امیدوارکننده ظاهر شود.

در حال حاضر اینستاگرام به کاربران اجازه می‌دهد که با روشن کردن گزینه Hide Offensive Comments در قسمت Privacy، از ارسال نظرات توهین‌آمیز جلوگیری کنند. همچنین اگر به الگوریتم مورد استفاده اعتماد ندارید، می‌توانید با انجام تغییراتی به‌خصوص، کلمات توهین‌آمیز را برای سیستم تعریف کنید.

به تازگی مرورگر سافاری اپل به یک ویژگی جدید مجهز شده است که می‌توان به وسیله آن، جست‌وجوی محتوای بزرگ‌سالانه را منع کرد. این ویژگی افزون بر محتوای مذکور، جست‌وجوی کلمه «Asian» را نیز منع می‌کند و این موضوع حواشی بسیاری را ایجاد کرده است. باید امیدوار بود که اینستاگرام به چنین مشکلی دچار نشود و از روز اول، حالت پایدار و با ثبتاتی را در دسترس قرار دهد.

الگوریتم جدید اینستاگرام از فناوری یادگیری ماشین بهره خواهد برد تا مشاهده محتوای توهین‌آمیز را برای شما و فرزندانتان غیرممکن کند. ممکن است که این الگوریتم مبتنی بر واژه‌های گزارش شده کاربران کار کند اما در حال حاضر چیزی در این‌باره تایید نشده است. زمانی که این ویژگی از مرحله آزمایش خارج و به‌طور عمومی منتشر شد، جزئیات لازم را به شما اطلاع می‌دهیم.

اینستاگرام

این شبکه اجتماعی محبوب در چند وقت گذشته مدام در حال پیشرفت و افزودن ویژگی‌های جدید بوده است. اینستاگرام ریلز که چند وقت پیش معرفی شد، به روش‌های مختلف از تیک تاک تقلید می‌کند و اکنون، یک ویژگی دیگر را نیز از این برنامه ویدیویی محبوب تقلید کرد: دوئت‌ها.

دیگه از این مطلب چه خبر بالا

دیگه از این مطلب چه خبر پایین

در اینستاگرام، کاربران اکنون می‌توانند یک ریلز را ریمیکس کنند، به این معنی که می‌توانند یک ویدیو را در کنار کاربر دیگر بارگذاری کنند که در کنار کلیپ اصلی قرار دارد. این ویژگی قبلاً در تیک تاک، اغلب برای چالش‌های رقص، تحت نام دوئت محبوب بوده است.

آدام ماسری، رئیس اینستاگرام نیز همچنین مدتی پیش تأیید کرد که نسخه‌ای از این اپلیکیشن محبوب برای کودکان زیر ۱۳ سال در حال طراحی است و در دست ساخت قرار دارد. موزلی بیان کرد که این شرکت متعلق به فیسبوک می‌داند که بسیاری از بچه‌ها می‌خواهند از اینستاگرام استفاده کنند، اما طبق باز فید نیوز، برنامه‌ریزی دقیقی برای محقق شدن این موضوع وجود ندارد.

در همین راستا اینستاگرام به‌زودی قوانین جدیدی را مبنی بر عدم برقراری ارتباط بین نوجوانان و بزرگسالان غریبه اجرا می‌کند. هدف از معرفی این قوانین، امن‌سازی این پلتفرم برای کاربران کم سن و سال است. طی این قانون، افراد بزرگسالی که توسط نوجوان موردنظر دنبال نمی‌شوند، قادر به ارسال مستقیم پیام به آن‌ها نخواهند بود. در عوض، بخش جدیدی تحت عنوان safety prompts در بین پیام‌های خصوصی کاربر اضافه خواهد شد و افرادی که اقدام به «ارسال پیام‌های مشکوک» کنند، در این بخش قرار می‌گیرند. شما می‌توانید جزئیات بیشتر را از این لینک در تکفارس دنبال کنید.

منبع: Phone Arena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید