چگونه نام خود را در اسنپ چت تغییر دهیم - تکفارس 
چگونه نام خود را در اسنپ چت تغییر دهیم - تکفارس 

چگونه نام خود را در اسنپ چت تغییر دهیم

محمد رضا حیدری
۱۲ فروردین ۱۴۰۰ - 15:57
اسنپ چت

اگر تا به حال برایتان پیش آمده که بخواهید نام کاربری اسنپ چت خود را تغییر دهید و با این حال به نتیجه‌ای نرسیده‌اید، باید بدانید که مشکل از توانایی شما در کار کردن با نرم‌افزارهای موبایل نیست بلکه مشکل این است که اسنپ چت اصلاً گزینه‌ای برای تغییر نام کاربری ندارد!

اسنپ چت این محدودیت‌ها را به دلایل «امنیتی» وضع کرده است و در نتیجه به خاطر همین قوانین توانایی انتقال داده‌های یک حساب کاربری به یک حساب کاربری با نام کاربری جدید را نیز نخواهید داشت. با این حال چیزی که می‌توانید بجای نام کاربری خود تغییر دهید، نام نمایشی شماست و در این مقاله نحوه‌ی انجام این کار را به شما آموزش خواهیم داد.

چگونه به نام کاربری و نام نمایشی خود در اسنپ چت دسترسی داشته باشیم:

برای این کار تنها کافی است تا بر روی آیکون پروفایل خود (عکس کوچکی از آواتارتان) در گوشه‌ی بالا سمت چپ صفحه‌ی اصلی برنامه ضربه بزنید.

اسنپ چت

نام کاربری اسنپ چت شما و در زیر آن نام نمایشی‌تان در صفحه‌ی جدید نمایش داده می‌شوند.

اسنپ چت

چگونه نام نمایشی خود در اسنپ‌چت را تغییر دهیم:

همان‌طور که در بالا نیز توضیح داده شد، اسنپ چت اجازه‌ی تغییر نام کاربری را نمی‌دهد اما می‌توانید هر چند بار که بخواهید نام نمایشی خود را تغییر دهید و هیچ محدودیتی نیز در کاراکترهای استفاده‌شده نخواهید داشت.

می‌توان نام نمایشی اسنپ چت را از بخش تنظیمات این برنامه نیز تغییر داد اما ما در اینجا راهی ساده‌تر را به شما نشان می‌دهیم. برای این کار تنها کافی است با انتخاب آیکون پروفایل خود و ورود به پروفایلتان، بر روی نام نمایشی خود در زیر نام کاربری ضربه بزنید و در صفحه‌ی جدید، نام خود را تغییر دهید و پس از اعمال تغییرات گزینه‌ی Save را انتخاب کنید.

اسنپ چت

می‌توانید هر چند بار که می‌خواهید این کار را انجام دهید اما در نظر داشته باشید که دوستان قبلی شما در اسنپ چت شما را با همان نامی خواهند دید که قبلاً شما را با آن به لیست دوستان خود اضافه کرده‌اند اما دوستان جدیدتان نام نمایشی جدید شما را خواهند دید؛ البته کسانی که شما را در دفترچه‌ی تلفن خود ذخیره کرده‌اند تنها شما را با همان نام ذخیره‌شده در دفترچه‌ی تلفن مشاهده خواهند کرد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید