تماشا کنید: جعبه گشایی لپ تاپ ام اس آی GS66 Stealth - تکفارس 
تماشا کنید: جعبه گشایی لپ تاپ ام اس آی GS66 Stealth - تکفارس 

تماشا کنید: جعبه گشایی لپ تاپ ام اس آی GS66 Stealth

مهدی ملکی
۱۲ فروردین ۱۴۰۰ - 12:12
لپ تاپ ام اس آی GS66 Stealth

لپ تاپ جدید ام اس آی با نام GS66 Stealth اگرچه از لحاظ ظاهر تغییر چندانی به خود ندیده، اما مشخصات درونی آن دست‌خوش تحولی عظیم شده است. محصولی که به یک کارت گرافیک انویدیا RTX 3080 Max-Q با ۱۶ گیگابایت حافظه ویدیویی مجهز است. همچنین ام اس آی امسال با تغییر رویه خود از یک نمایشگر ۱۵.۶ اینچی ۱۴۴۰p (کواد اچ‌دی) آی‌پی‌اس G-Sync در طراحی آن استفاده کرده است. این نمایشگر از نرخ تازه‌سازی ۲۴۰ هرتز پشتیبانی می‌کند و به واسطه استفاده از آن و مشخصات دیگر، قیمت دستگاه به ۲۵۹۹ دلار رسیده است.

جزئیات دیگر این محصول نیز به همین اندازه قابل توجه هستند. GS66 Stealth به یک رم ۱۶ گیگابایتی، حافظه داخلی ۱ ترابایت اس‌اس‌دی NVMe و یک باتری ۹۹٫۹۹Wh چهار سلولی مجهز شده است. اما همه این موارد به یک پردازنده قدرتمند هم نیاز دارند. ام اس آی این بار از اینتل Core i7-10870H بهره برده است که مشخصاً نسبت به Core i7-10875H مدل سال گذشته یک پسرفت به شمار می‌آید. با این حال طی بررسی‌های به عمل آمده، تفاوتی در کارایی آن‌ها مشاهده نشد.

اولین موضوع درباره این لپ تاپ، عملکرد آن در امور گیمینگ است. در واقع این شرکت در طراحی GS66 Stealth تمام تمرکز خود را روی ارائه یک تجربه قابل قبول در رزولوشن کواد اچ‌دی معطوف کرده است. با توجه به محصولات دیگری که در این چند وقت گذشته از قدرت کارت‌های گرافیک خانواده RTX 30 برای نمایش قدرت‌شان استفاده کرده‌اند، می‌توان گفت که انویدیا محصولی کاملاً مناسب را برای مصارف گیمینگ و حتی اجرای بازی‌ها روی این رزولوشن باورنکردنی مهیا کرده است.

لپ تاپ ام اس آی GS66 Stealth دقیقاً مانند مدل سال گذشته تمام چیزهایی که از یک محصول گیمینگ انتظار می‌رود، در اختیار کاربر می‌گذارد. طراحی دستگاه قابل توجه و در توسعه آن از تعداد بسیار زیادی درگاه مختلف استفاده شده است. این طراحی به واسطه صفحه کلید شلوغ و بخش‌هایی مانند قسمت زیرین بدنه، کاملاً پرفروغ نیست، ترکیب یک نمایشگر کواد اچ‌دی با کارت گرافیک بی‌نظیر، بسیاری از مشکلات را از نظر پنهان می‌کند. شما می‌توانید جعبه گشایی این محصول را در زیر مشاهده و یا دانلود کنید.

دانلود ویدیو با کیفیت ۱۰۸۰p | دانلود ویدیو با کیفیت ۷۲۰p

اینستاگرام تکفارستلگرام تکفارس

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید