قابلیت اضافه کردن استیکر به Fleets توییتر اضافه شد - تکفارس 
قابلیت اضافه کردن استیکر به Fleets توییتر اضافه شد - تکفارس 

قابلیت اضافه کردن استیکر به Fleets توییتر اضافه شد

محمدحسین فرقانی
۱۲ فروردین ۱۴۰۰ - 10:53
قابلیت اضافه کردن استیکر به Fleets توییتر اضافه شد - تکفارس 

توییتر روز چهارشنبه تصمیم گرفت تا قابلیت اضافه‌نمودن استیکر را به بخش استوری‌گونهٔ پلتفرم خود یعنی بخش فلیتس (Fleets) معرفی کند. این ویژگی جدید هم برای کاربران اندرویدی و هم برای دارندگان دستگاه‌های اپل و سیستم‌عامل آی او اس، قابل استفاده خواهد بود.

از این پس حین ساختن یک فلیت (Fleet)، کاربران با استفاده از آیکون جدیدی که در پایین صفحه‌شان قرار می‌گیرد، قادر به اضافه‌کردن استیکرهای جدیدی خواهند بود. آن‌ها سپس می‌توانند از بین استیکرهای سه‌بعدی خودِ توییتر و اموجی‌های انحصاری این پلتفرم به نام تویی‌موجی (Twemoji) انتخاب کنند.

اگر هم بخواهید در فلیت خود از گیف خاصی استفاده نمایید، می‌توانید از نوار جستجوی بالای صفحه بهره ببرید. توییتر برای جستجوی گیف‌های خود از برنامهٔ گیفی (Giphy) استفاده می‌کند که توسط فیسبوک و تِنور (Tenor) توسعه داده شده.

توییتر Fleets

اگر تاکنون از قابلیت استیکرهای اینستاگرام و اسنپ‌چت استفاده کرده‌اید، استفاده از این قابلیت جدید نباید خیلی برایتان سخت و پیچیده باشد. با این حال، دلیل این آسودگی این است که کاربران دو پلتفرم اینستاگرام و اسنپ‌چت سال‌هاست از این ویژگی پرکاربرد استفاده کرده‌اند و تبدیل به چیزی عادی شده‌است.

توییتر نیز کمتر از شش ماه است که قابلیت فلیتس را برای کاربرانش موجود نموده؛ از این رو می‌توان از معرفی استیکر به‌عنوان یکی از اولین قدم‌ها برای توسعه و بهبود این ویژگی یاد کرد.

منبع: The Verge

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید