شیائومی پد شارژر بی‌سیم جدید خود را معرفی کرد - تکفارس 
شیائومی پد شارژر بی‌سیم جدید خود را معرفی کرد - تکفارس 

شیائومی پد شارژر بی‌سیم جدید خود را معرفی کرد

محمدحسین فرقانی
۱۰ فروردین ۱۴۰۰ - 17:19
شیائومی پد شارژر بی‌سیم جدید خود را معرفی کرد - تکفارس 

شرکت شیائومی در طول مراسم معرفی گوشی می ۱۱ اولترای خود، از پد شارژ بی‌سیم جدیدی پرده‌برداری نمود. این پد همانند شارژر بی‌سیم لغوشدهٔ شرکت اپل یعنی اپل ایرپاور (Apple AirPower)، از استفادهٔ همزمان سه دستگاه پشتیبانی می‌کند.

به گفتهٔ شیائومی، این پد شارژر بی‌سیم می‌تواند به‌صورت همزمان ۲۰ وات به هر کدام از دستگاه‌هایی که به آن متصل شده را منتقل نماید.

مهم‌ترین فاکتور قابل که در معرفی این شارژر بی‌سیم وجود داشت، قیمت ارزانش یعنی تنها ۹۰ دلار بود که در مقایسه با هزینه‌های لازم برای خرید سایر محصولات مشابه، بسیار کم‌تر است. با این حال، هنوز معلوم نیست آیا شیائومی قصد دارد این پد شارژر بی‌سیم را در خارج از چین منتشر کند یا خیر.

شیائومی

شیائومی اولین شرکتی نیست که نسخهٔ کلون خود را از شارژر اپل ایرپاور می‌سازد. شیائومی اولین شرکتی نیست که نسخهٔ کلون خود را از شارژر اپل ایرپاور می‌سازد. در سال ۲۰۱۹، نومَد (Nomad) نسخهٔ شخصی‌سازی‌شده و تغییریافتهٔ خود از این شارژر بی‌سیم به‌نام بیس استیشن پرو (Base Station Pro) را منتشر نمود. تنها مشکلش هم این بود که حین شارژ، توانایی انتقال تنها ۵ وات را داشت.

شرکت شیائومی امروز علاوه بر معرفی این پد شارژر جدید، گوشی موبایل می ۱۱ پرو را نیز به‌صورت رسمی معرفی نمود که شارژری ۶۷ واتی را به‌همراه خود دارد. شارژر این گوشی با گذر از گوشی‌های می ۱۰ اولترا (Mi 10 Ultra) و میت ۴۰ پرو (Mate 40 Pro) هوآوی، که هر دو شارژرهای ۵۰ واتی داشتند، تبدیل به سریع‌ترین شارژر کنونی در بین گوشی‌های هوشمند شد. علاوه بر این، شیائومی تصمیم گرفته تا یک شارژر وایرلس ۸۰ واتی نیز در کنار این شارژر اصلی معرفی نماید.

منبع: The Verge

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.