معرفی وسیله نقلیه شیائومی در ۹ فروردین - تکفارس 
معرفی وسیله نقلیه شیائومی در ۹ فروردین - تکفارس 

معرفی وسیله نقلیه شیائومی در ۹ فروردین

حامد شهرزاد
۹ فروردین ۱۴۰۰ - 20:32
xiaomi

همانطور که توسط رویترز گزارش شده است، به نظر می‌رسد که شیائومی غول بعدی فناوری است که مایل به تولید وسایل نقلیه الکتریکی است. این خبر تعجب‌آور است، زیرا اخیراً تمام شایعات پیرامون اتومبیل‌های الکتریکی از سوی شرکت مستقر در کوپرتینو یعنی اپل برای ساخت اپل کار منتشر شده است.

چه کسی می‌خواهد این ماشین‌ها را تولید کند؟ شرکت‌گریت وال موتورز. این شرکت یک تولید‌کننده خودرو چینی است که دفتر مرکزی آن در هبی است. اگر قبلاً نام این سازنده خودرو را نشنیده‌اید، باید بدانید که این شرکت خودروساز بزرگترین تولید‌کننده اسی یو وی و کامیون وانت چین است. طبق گزارشات دیگر، در سال ۲۰۱۶، ‌گریت وال موتورز موفق به فروش بیش از ۱ میلیون خودرو در سراسر جهان شد. به عبارت دیگر، این یک تولید‌کننده اتومبیل گمنام نیست.

شرکت‌گریت وال موتورز هرگونه بحث درباره یک پروژه اتومبیل الکتریکی با شیائومی را تکذیب کرده است و این در حالی است که سازنده گوشی‌های هوشمند هنوز توضیحی در این باره نداده است.

اپل نیز مانند شیائومی قصد دارد تا یک وسیله نقلیه الکتریکی را روانه بازار کند

ماشین شیائومی

با این حال، افراد مطلع ادعا می‌کنند که چنین مشارکتی واقعاً اتفاق می‌افتد. شیائومی قصد دارد برند خود را با استفاده از کمک تولید‌گریت وال موتورز که قبلاً تاسیس شده است، تولید کند. این کاملا شبیه کاری است که اپل سعی دارد انجام دهد.

تولید برون سپاری برای شرکت‌هایی که هیچ تجربه‌ای در زمینه تولید وسایل نقلیه ندارند، یک شروع عالی است. اگرچه، این موضوع ۱۰۰ درصد درست نیست زیرا شیائومی اسکوتر‌های برقی می‌سازد. در حقیقت، می‌الکتریکی اسکوتر ۱ اس در حال حاضر رتبه ۱ را در آمازون انگلیس دارد و این رتبه را به عنوان پرفروش‌ترین اسکوتر الکتریکی در اختیار دارد. این وسیله در سراسر اروپا نیز بسیار محبوب است.

اگر اخبار اخیر فناوری را دنبال کرده باشید، می‌دانید که شیائومی در تاریخ دوشنبه ۹ فروردین معادل با ۲۹ مارس رویدادی را برگزار می‌کند. البته این رویداد برای معرفی سری جدید می‌۱۱ است. با این حال، همانطور که توسط رویترز گزارش شده، تعجب‌آور نخواهد بود اگر آن‌ها همکاری خود با شرکت‌گریت وال موتورز را نیز اعلام کنند.

شیائومی برای رویداد روز دوشنبه چند تصویر نیز در توییتر منتشر کرده است، اما به نظر می‌رسد همه آن‌ها به ویژگی‌های گوشی‌های هوشمند (دوربین) اشاره دارند، نه وسیله نقلیه‌ای که قرار باشد معرفی کنند. این به آن معناست که این ماشین ممکن است یک وسیله برای سورپرایز باشد، به این معنی که آن‌ها در پایان این رویداد، به عنوان یک غافل‌گیری، آن را اعلام خواهند کرد. این موضوع جالب خواهد بود، زیرا اول شرکت اپل بود که ساخت یک وسیله تقلیه الکتریکی را شروع کرد و شیائومی ممکن است در مسابقه اتومبیل اپل را شکست دهد (بدون جناس). اما باید برای معرفی وسیله نقلیه اپل نیز منتظر بمانیم تا ببینیم کدام یک پیروز می‌شوند.

به هر حال، باید منتظر بمانیم و ببینیم روز دوشنبه چه اتفاقی می‌افتد. سری می‌۱۱ و می‌میکس (که به طور رسمی به بازار باز خواهد گشت) محصولات بسیار مهیجی بودند که مشتاقانه منتظر دیدن آن‌ها هستیم. در زمان برگزاری مراسم، شما را در مورد این رویداد مطلع خواهیم ساخت.

منبع: PhoneArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.