بررسی ویدیویی شیائومی ردمی نوت ۱۰ پرو مکس - تکفارس 
بررسی ویدیویی شیائومی ردمی نوت ۱۰ پرو مکس - تکفارس 

بررسی ویدیویی شیائومی ردمی نوت ۱۰ پرو مکس

مهدی ملکی
۸ فروردین ۱۴۰۰ - 18:00
بررسی ویدیویی شیائومی ردمی نوت ۱۰ پرو مکس

شرکت شیائومی توانسته تا با عرضه‌ی محصولات باکیفیت و مقرون به صرفه تبدیل به برترین شرکت گوشی‌سازی در کشور چین شود. این شرکت با قیمت‌گذاری معقول گوشی‌های خود مانند ردمی نوت ۱۰ پرو مکس توانست تا جایگاه ویژه‌ای در بین مصرف‌کنندگان به‌دست بیاورد. شیائومی بخش مهمی از موفقیت خود در صنعت گوشی‌سازی را مدیون گوشی‌های سری ردمی نوت است. این شرکت در ابتدا تنها یک گوشی از سری نوت را در کارنامه‌ی خود به ثبت رسانده بود و حالا پس از پشت سرگذاشتن مسیری طولانی، حالا سه نسخه‌ی متفاوت از این سری در لاین‌آپ این شرکت به چشم می‌خورد.

طی چند روز گذشته، شیائومی از سه گوشی ردمی نوت ۱۰، نوت ۱۰ پرو و نوت ۱۰ پرو مکس رونمایی کرد و قیمت این محصولات از ۱۱٫۹۹۰ روپیه تا ۲۱٫۹۹۹ روپیه در نظر گرفته شده است. مشخص است که سری ردمی نوت پیشرفت محسوسی داشته و حالا وارد بازار گوشی‌های میان‌رده شده است. بنابراین در ویدیو زیر به بررسی اختصاصی گوشی ردمی نوت ۱۰ پرو مکس خواهیم پرداخت.

دانلود ویدیو با کیفیت ۱۰۸۰p | دانلود ویدیو با کیفیت ۷۲۰p

از همان لحظه که گوشی ردمی نوت ۱۰ پرو مکس معرفی شد، مشخص بود توجه‌ها به سمت طراحی چشمگیر این گوشی جلب شده است. بدنه‌ی مات گوشی در کنار قاب درخشان آن، ظاهری جذاب و زیبا به این محصول داده است. شیائومی این طراحی را EVOL نامیده است که در اصل، برعکس کلمه‌ی Love بوده و قرار است در تمام گوشی‌های سری نوت امسال از آن استفاده شود.

این اولین بار است که در طراحی گوشی‌های سری ردمی نوت از بدنه‌ی شیشه‌ای استفاده شده و این کار باعث دوچندان‌شدن جذابیت گوشی شده است. شیائومی این گوشی را در رنگ‌های سیاه با حاشیه‌های آبی، آبی روشن و همچنین برنزی عرضه کرده است. با وجود بزرگ بودن باتری استفاده شده در این گوشی وزن آن بسیار کم بوده و به‌طور کلی با محصولی خوش‌دست روبه‌رو هستیم. ردمی نوت ۱۰ پرو مکس حدود ۱۹۲ گرم وزن و ۸٫۱ قطر دارد و در مقایسه با گوشی‌های هم‌رده، بسیار سبک‌تر است.

 

اینستاگرام تکفارستلگرام تکفارس

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.