هارمونی او اس از آوریل ۲۰۲۱، رسماً شروع به کار می‌کند - تکفارس 
هارمونی او اس از آوریل ۲۰۲۱، رسماً شروع به کار می‌کند - تکفارس 

هارمونی او اس از آوریل ۲۰۲۱، رسماً شروع به کار می‌کند

محمدحسین فرقانی
۷ فروردین ۱۴۰۰ - 17:00
هارمونی او اس

شرکت هوآوی اوایل مارس ۲۰۲۱، سومین مرحله از مراحل آزمایشی هارمونی او اس (نسخهٔ بتا) را آغاز نمود. گفته می‌شود آخرین نسخهٔ بتای این سیستم‌عامل آخر همین ماهِ میلادی یعنی در روز سی و یکم مارس ۲۰۲۱ در دست بررسی قرار گرفته و سپس منتشر می‌گردد.

این شرکت امروز اعلام نمود که حداقل تا ماه آوریل، شاهد نسخهٔ پایداری از این سیستم‌عامل خواهیم بود؛ این نسخهٔ پایدار اولین بار روی گوشی‌های مدل میت ایکس ۲ هوآوی، مورد آزمایش قرار خواهد گرفت که به‌صورت یک به‌روزرسانی برای آن‌ها عرضه خواهد شد.

سیستم‌عامل پیش‌فرض روی هوآوی میت ایکس ۲ اندروید ۱۰ است، اما دارندگان این مدل گوشی هوشمند، ببا معرفی هارمونی او اس، به‌زودی شاهد تغییری در ساختار نرم‌افزاری دستگاهشان خواهند بود. انتظار می‌رود پس از این مدل، دستگاه‌های دیگر شرکت هوآوی نیز این به‌روزرسانی نرم‌افزاری را دریافت نموده و سیستم‌عامل خود را به هارمونی او اس تغییر دهند.

هوآوی P50

طبق آخرین گزارشات نیز، اولین سری گوشی هوشمندی که به‌طور پیش‌فرض از این سیستم‌عامل استفاده خواهد کرد، سری بعدی گوشی‌های پرچم‌دار شرکت هوآوی یعنی Huawei P50 خواهد بود. در ابتدا پیش‌بینی می‌شد شرکت هوآوی گوشی P50 را تا اواسط ماه مارس میلادی معرفی و عرضه کند؛ اما به‌نظر می‌رسد علاقه‌مندان به گوشی‌های این شرکت باید کمی بیشتر انتظار بکشند؛ انتظاری که شاید به تیم نرم‌افزاری طراحی درونی هارمونی او اس این کمک را بکند تا آخرین تغییرات موردنظرشان را در سیستم‌عامل این گوشی اعمال کنند.

در حال حاضر آخرین اخبار حاکی از این است که در ماه مه ۲۰۲۱ شاهد انتشار داده‌ها و اطلاعات جدیدی پیرامون مدل P50 خواهیم بود. تا زمان عرضهٔ رسمی این گوشی نیز حداقل دو یا سه ماه از آغاز فعالیت گستردهٔ هارمونی او اس خواهد گذشت.

از آنجایی هم که تحریم‌ها علیه شرکت هوآوی برداشته نشده، آن‌ها مجبورند تغییراتی در تاریخ انتشار و بازارهای هدف احتمالی‌شان اعمال کنند. هنوز تاریخ دقیقی برای عرضهٔ P50 به‌صورت جهانی اعلام نشده اما آخرین گزارش‌ها مبنی بر این هستند که این گوشی‌های پرچم‌دار جدید، تا ماه مه ۲۰۲۱ عرضه خواهند شد.

روز گذشته رندرهای جدیدی از مدل بعدی پرچم‌داران شرکت هوآوی یعنی همان P50 منتشر شد که می‌توانید با استفاده از این لینک، آن‌ها را مشاهده کنید.

منبع: GSMArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید