کوین بیس، همچنان ناکام در راضی نگه داشتن کاربران و مشتریان خود - تکفارس 
کوین بیس، همچنان ناکام در راضی نگه داشتن کاربران و مشتریان خود - تکفارس 

کوین بیس، همچنان ناکام در راضی نگه داشتن کاربران و مشتریان خود

محمدحسین فرقانی
۵ فروردین ۱۴۰۰ - 17:46
کوین بیس

به گزارش نیویورک تایمز، کاربران کوین بیس (Coinbase)، که یک صرافی ارز دیجیتال در ایالات متحده است، اخیراً خبر از به وجود آمدن مشکلاتی در ایجاد تراکنش یا دسترسی به پول‌های حسابشان دادند. تا پیش از این انتظار می‌رفت تراکنش در یکی از پلتفرم‌های این‌چنینی برای کسانی که قصد سرمایه‌گذاری روی رمزارزها را دارند، آسان‌تر و امن‌تر باشد؛ اما به نظر می‌رسد ممکن است برخی کاربرانی که حساب‌هایشان هک یا قفل می‌شود، حقشان خورده شده و بی‌بهره می‌مانند.

تایمز می‌گوید ده‌ها کاربر کوین بیس در هفته‌های اخیر از دزدیده‌شدن سرمایه‌شان از درون حساب‌های کاربری این پلتفرم خبر دادند. آن‌ها می‌گویند تلاش‌های زیادی در قبال ایجاد ارتباط با پشتیبانی کوین بیس انجام داده‌اند، اما هیچ‌کس پاسخگو نیست. در سال ۲۰۱۴ نیز اتفاقاتی مشابه رویدادهای کنونی رخ داد؛ در آن سال حساب کاربری صدها مشتری کوین بیس مورد حمله امنیتی قرار گرفت و تمام سرمایه‌هایشان دزدیده شد.

کوین بیس

 

شرکت کوین بیس می‌گوید در ماه‌های گذشته، بیش از ۲۰۰۰ نفر را در نقش اعضای تیم پشتیبانی فنی برای مشتریان استخدام نموده. این شرکت هم‌چنین در ژانویه امسال تعهد داد در آینده‌ای نزدیک، پشتیبانی فنی و مشتری‌مداری خود را نه‌تنها سریع‌تر، بلکه بهتر و مجهزتر خواهد کرد. با این حال، گروه عظیمی از مشتریان کوین بیس در سابردیت کوین بیس (زیرمجموعهٔ مربوط به پلتفرم کوین بیس در شبکهٔ مجازی ردیت Reddit) می‌گویند این شرکت کمکی در برگرداندن مال از دست رفتهٔ آن‌ها نکرده. البته لازم است ذکر شود نمی‌توان تمام افرادی که در این سابردیت اظهار نظر می‌نمایند را جدی گرفت؛ چراکه هیچ روشی برای اثبات صحت گفته‌ها و ادعاهایشان وجود ندارد.

شاید کوین بیس تنها شرکتی نباشد که در مشتری‌مداری و مسائل این‌گونه مشکل دارد و مطمئناً پلتفرم‌های دیگری هم هستند که از این موضوع رنج می‌برند؛ اما داشتن این شهرت که شما به مشتری‌هایتان هیچ اهمیتی نمی‌دهید، می‌تواند برای شرکتی مثل کوین بیس گران تمام شود. اگر یک پلتفرم نتواند به اندازهٔ کافی اعتماد کاربران را جلب کند، آن‌ها سریعاً به دنبال جایگزینی برای آن می‌گردند.

منبع: The Verge

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید