به‌ روزرسانی جدید ویندوز ۱۰، ظاهر آیکون ها را تغییر می‌دهد - تکفارس 
به‌ روزرسانی جدید ویندوز ۱۰، ظاهر آیکون ها را تغییر می‌دهد - تکفارس 

به‌ روزرسانی جدید ویندوز ۱۰، ظاهر آیکون ها را تغییر می‌دهد

مهدی حلوائی
۵ فروردین ۱۴۰۰ - 17:11
آیکون‌های جدید ویندوز 10

شرکت مایکروسافت تغییراتی در ظاهر آیکون‌های فایل اکسپرورر ویندوز ۱۰ به‌وجود خواهد آورد. این شرکت، نسخه‌ی بتای جدیدی از ویندوز ۱۰ را منتشر کرده است و این نسخه، شامل به‌روزرسانی برخی از آیکون‌ها مانند سطل زباله، پوشه‌ها و درایوها می‌شود.

خانم آماندا لانگوفسکی، مدیر برنامه‌ی ویندوز اینسایدر در این خصوص اعلام کرد:

چندین مورد از جمله محل قرارگیری پوشه‌ها و آیکون‌ها در جهت ارتقای ثبات محصولات مختلف مایکروسافت، دچار تغییر شده‌اند. پوشه‌های اصلی مانند پوشه‌ی دسکتاپ، اسناد، دانلودها و عکس‌ها از نو طراحی شده و تشخیص آن‌ها از یکدیگر آسان‌تر شده است.

مایکروسافت همچنین تغییر آیکون سطل زباله را نیز تایید کرده است. این شرکت در گذشته، سعی بر ایجاد تغییراتی در سطل زباله داشت اما این اقدام مایکروسافت با استقبال کاربران مواجه نشده بود.

آیکون‌های جدید ویندوز 10

این تغییرات، قسمت کوچکی از برنامه‌ی مایکروسافت برای تحول و مدرن‌سازی سیستم‌عامل ویندوز است. این شرکت همچنین در اوایل ماه جاری، از آیکون‌های جدید سیستم رونمایی کرده بود و همین اتفاق در سال گذشته نیز، در کنار ایجاد تغییراتی در منوی استارت‌آپ صورت گرفته بود.

شرکت مایکروسافت قصد دارد تا در طی پروژه‌ی “دره‌ی خورشید”، سیستم‌عامل ویندوز ۱۰ را از نظر ظاهری متحول کند. قرار است که در رویداد بعدی این شرکت، اطلاعات بیشتری در مورد این پروژه در دسترس قرار بگیرد.

به‌روزرسانی آیکون‌ها در کنار تغییراتی در نمای کلی فایل اکسپلورر صورت خواهد گرفت. مایکروسافت موارد جدیدی مانند حالت فشرده را به فایل اکسپلورر اضافه خواهد کرد. این ویژگی، به کاربران اجازه می‌دهد تا ظاهر فایل اکسپلورر را به حالت کلاسیک تغییر بدهند. به‌روزرسانی جدید ویندوز، استفاده از آیکون‌ها در وسایل لمسی را آسان‌تر کرده و ظاهر جذاب‌تری به آن‌ها بخشیده است.

منبع: The Verge

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.