عرضه جهانی آنر بند ۶ با قیمت ۵۰ یورو رسماً آغاز شد - تکفارس 
عرضه جهانی آنر بند ۶ با قیمت ۵۰ یورو رسماً آغاز شد - تکفارس 

عرضه جهانی آنر بند ۶ با قیمت ۵۰ یورو رسماً آغاز شد

مهدی ملکی
۴ فروردین ۱۴۰۰ - 18:36
آنر بند ۶

آنر بند ۶ پیش‌تر در ماه نوامبر سال گذشته میلادی درون کشور چین معرفی شد. پس از آن در فصل زمستان، آنر دچار دغدغه بسیاری شد. عمده مشکلات پیش‌آمده برای آنر، به جدایی از او هوآوی بازمی‌گردد که نهایتاً در زمستان گذشته به اتمام رسید. شرکت مذکور با آغاز تمرکز دوباره خود، آنر بند ۶ را در ماه ژانویه به‌طور جهانی معرفی کرد و امروز سرانجام شروع عرضه آن تایید شده است.

این دست‌بند هوشمند از جهات بسیاری جذاب به شمار می‌رود. آنر در طراحی آن از یک نمایشگر ۱.۴۷ اینچی امولد (AMOLED) و نام شرکت خود در کناره بدنه آن استفاده کرده است. پیش‌تر تایید شده است که این دستگاه به حسگرهای تشخیص سطح اکسیژن و ضربان قلب نیز مجهز خواهد بود. افزون بر این، می‌توان به لطف حسگر رهگیری خواب، جزئیات زمان خواب را مشاهده کرد و این امکان در اختیار کاربران قرار می‌گیرد که سطح اضطراب خود را بسنجند. آنر بند ۶ دارای یک باتری ۱۸۰ میلی‌آمپر ساعت است که با هر بار شارژ، حدود ۱۰ الی ۱۴ روز شارژدهی خواهد داشت.

به نرم‌افزار بپردازیم؛ محصول مذکور از ۱۰ فعالیت و ورزش مختلف پشتیبانی می‌کند. همچنین اگر کاربر برحسب تصادف، ورزش مورد نظر را فعال نکند، دست‌بند به صورت خودکار آن را شناسایی کرده و حرکت شخص را زیر نظر می‌گیرد. این محصول دارای دو نسخه است که یکی دارای NFC و دیگری فاقد آن است. طراحی این دست‌بند شبیه به نیاکان خود نیست و می‌توان آن را نسخه کوچک‌شده‌ای از آنر واچ ES دانست.

نمایشگر محصول دارایرزولوشن ۱۹۴ در ۳۶۸ با شیشه ۲٫۵D است. این دست‌بند از کلید خازنی استفاده نمی‌کند و مانند دست‌بندهای هوشمند از فرمان‌های حرکتی بهره می‌برد. با این حال در سمت راست بدنه آن یک دکمه فیزیکی طراحی شده است تا با آن صفحه‌نمایش را روشن کرد.

موردبحث در سه رنگ مشکی، خاکستری و سفید عرضه می‌گردد. البته باید به این نکته اشاره کرد که رنگ‌های یادشده تنها شامل دسته محصول می‌شوند و بدنه این دستگاه در تمام نسخه‌ها مشکی است.

در بحث قابلیت‌های آنر بند ۶، می‌تواند به پشتیبانی از ده حالت ورزشی، سنجش سطح اکسیژن خون، هواوی تروسین ۴٫۰ (HUAWEI TruSeen)، سنجش ۲۴ ساعته ضربان قلب، سنجش خواب و نظارت بر چرخه قاعدگی اشاره کرد. افزون بر این، دستگاه دارای باتری‌ای با عمری ۱۴ روزه  است و قابلیت NFC آن از پرداخت غیر‌تماسی و دستیار صوتی پشتیبانی می‌کند.

آنر بند ۶

بلوتوث ۵٫۰، شتاب‌ سنج، گردش‌نما (ژیروسکوپ)، حسگر بصری ضربان قلب و ۱۸۰ ملی آمپر ساعت ظرفیت باتری از دیگر خصوصیات آنر بند ۶ است. این دست‌بند با استاندارد ۵ATM در برابر آب مقاوم است و می‌توان آن را با یک شارژر مغناطیسی تغذیه کرد.

دست‌بند جدید آنر دارای شماره مدل ARG-B19 است و با ابعادی برابر با ۴۳ در ۲۵٫۴ در ۱۱٫۴۵ میلی‌متر دارد. وزن دستگاه نیز بدون در نظر گرفتن بند‌های آن برابر با ۱۸ گرم است. عرصه رسمی انر بند ۶ تنها چند روز دیگر یعنی ۸ فروردین با قیمت ۴۹.۹۰ یورو آغاز می‌شود. پیش‌تر گفته شده بود آنر بند ۶ در دو نسخه عرضه می‌شود که نسخه دارای NFC، قیمتی برابر با ۴۳ دلار و دیگر نسخه که فاقد این قابلیت است ۳۷ دلار قیمت‌گذاری خواهد شد.

منبع: GSM Arena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید