اولین تصاویر موتو G50 مشخصات فاش شده قبلی را تایید می کنند - تکفارس 
اولین تصاویر موتو G50 مشخصات فاش شده قبلی را تایید می کنند - تکفارس 

اولین تصاویر موتو G50 مشخصات فاش شده قبلی را تایید می کنند

مهدی ملکی
۴ فروردین ۱۴۰۰ - 17:30
موتورولا موتو G50

روز گذشته مشخصات موتورولا موتو G50 روی TENAA فاش شد. حالی به تازگی اولین تصاویر این دستگاه نیز فاش شده که حاکی از صحت اطلاعات روز گذشته است. این تصاویر نشان می‌دهند که ما شاهد یک محصول مجهز به دوربین سه‌گانه و نمایشگر ال‌سی‌دی تخت خواهیم بود. دوربین سلفی دستگاه نیز در قسمت جلوی آن و درون یک روزنه چکه‌ای قرار گرفته است.

این دستگاه در حال حاضر با نام رمز موتورولا ایبیزا (Ibiza) شناخته می‌شود و طبق ادعای منبع افشا کننده تصاویر، در دو رنگ آبی و خاکستری به بازار عرضه خواهد شد. حسگر اثر انگشت مانند بسیاری از محصولات این شرکت در پنل پشتی دستگاه جای گرفته است و می‌توان دکمه‌های رایج تنظیم صدا و پاور را در کناره سمت راست موتو G50 مشاهده کرد. دکمه دستیار گوگل نیز در این محصول تعبیه شده است تا کاربران بدون کوچک‌ترین اتلاف وقت، به دستیار هوشمند گوگل دسترسی داشته باشند.

خوشختانه یکی از رندرها ما را قادر می‌سازد که به قسمت پایین دستگاه نیز نگاهی داشته باشیم. این رندر فاش می‌کند که جک ۳.۵ میلی‌متری صدا هنوز هم در این دستگاه به قوت خودباقی است و می‌توان آن را کنار درگاه تایپ C و روزنه بلندگو مشاهده کرد.

موتو G50

نوشته حک شده کنار دوربین به صراحت نشان می‌دهد که دوربین اصلی دستگاه دارای رزولوشن ۴۸ مگاپیکسل خواهد بود. جدای از این مشخصات، ما از پیش می‌دانیم که موتو G50 در حالت پیش‌فرض به اندروید ۱۱ مجهز خواهد بود و موتورولا در طراحی آن از یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت با نرخ شارژ ۱۰ وات استفاده کرده است.

براساس گزارشی دیگر، قیمت گوشی موتو G50 موتورولا زمانی برای لحظاتی بر روی وبسایت یکی از خرده‌فروشی‌های اسپانیایی قرار گرفته است. این گوشی از پردازنده‌ی اسنپدراگون ۴۸۰ شرکت کوالکام (۵G) استفاده خواهد کرد. براساس اطلاعات فاش‌شده، این گوشی از ۴ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی استفاده می‌کند و قیمت آن ۲۳۰ یورو خواهد بود. این قیمت با اطلاعات فاش‌شده‌ی قبلی همخوانی دارد.

گوشی موتو G50 از یک صفحه نمایش ال سی دی با نرخ تازه‌سازی ۹۰ هرتز و رزولوشن ۱۶۰۰×۷۲۰ استفاده کرده و به یک باتری ۵٫۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی مجهز شده است که از فست شارژ ۲۰ وات پشتیبانی می‌کند. شما می‌توانید جزئیات بیشتر را از این صفحه دنبال کنید.

منبع: GSM Arena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید