ال جی قصد بستن بخش موبایل خود را دارد - تکفارس 
ال جی قصد بستن بخش موبایل خود را دارد - تکفارس 

ال جی قصد بستن بخش موبایل خود را دارد

خشایار جهانی
۳ فروردین ۱۴۰۰ - 16:15
ال جی قصد بستن بخش موبایل خود را دارد - تکفارس 

گزارش‌های زیادی منتشر شده است، مبنی بر این‌که شاید ال جی دیگر نخواهد در بازار موبایل بماند. البته این گزارش‌ها همیشه توسط مسئولان ال جی رد شده است، اما اکنون به‌نظر می‌رسد بدترین اتفاق ممکن قرار است برای ال جی رخ دهد.

گزارش شده داست که ال جی در حال صحبت با شرکت وین گروپ (VinGroup) و ولکس واگن (Volkswagen) است تا بتواند بخش موبایل خود را بفروشد، اما با توجه به این‌که ال جی فقط ۱ درصد از سهم بازار را در اختیار دارد، قیمت پیشنهادی این شرکت زیاد بود و مذاکرات بهم خورد.

اگر مذاکرات به نتیجه نرسد، یک گزینه بیشتر باقی نمی‌ماند و آن بسته شدن کامل بخش موبایل ال جی است و تصمیم نهایی در ماه آوریل به کارمندان اطلاع داده خواهد شد. البته ال جی کارمندان این بخش را اخراج نکرده و آن‌ها را به بخش‌های لوازم خانگی و سایر شرکت‌های تابع خود می‌فرستد.

ال جی قصد بستن بخش موبایل خود را دارد - تکفارس 

در مورد عرضه گوش‌هایی که قرار بود ال جی آن‌ها را معرفی کند، باید بگوییم که آن‌ها متوقف شده‌اند که شامل گوشی ال جی رینبو (Rainbow به معنی رنگین‌کمان) که جانشین ال جی V60 بود نیز می‌شود. البته گزارش شده است که گوشی رول‌شونده ال جی در دست توسعه است ولی بعید است که به‌صورت انبوه تولید شود.

بخش موبایل ال جی مدت‌زمان زیادی است که با مشکلات مالی زیادی دست‌و پنجه نرم می‌کند و در نتیجه این شرکت حاضر است هر تصمیمی که به نفع شرکت باشد را بگیرد. بنابراین ممکن است اندکی زمان ببرد تا ال جی رسماً اقدام نهایی خود برای بستن یا فروش بخش موبایل خود را اعلام کند.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.