معرفی زد تی ای اس ۳۰ پرو در ۱۰ فروردین - تکفارس 
معرفی زد تی ای اس ۳۰ پرو در ۱۰ فروردین - تکفارس 

معرفی زد تی ای اس ۳۰ پرو در ۱۰ فروردین

حامد شهرزاد
۲۹ اسفند ۱۳۹۹ - 16:02
معرفی زد تی ای اس ۳۰ پرو در ۱۰ فروردین - تکفارس 

زد تی ای قبلاً سری جدید اس خود را معرفی کرده بود و امروز در مورد تاریخ عرضه زد تی ای اس ۳۰ پرو در روز سه شنبه ۱۰ فروردین یعنی ۳۰ مارس اطلاعاتی را کسب کردیم. اولین تلفن همراه زد تی ای اس ۳۰ پرو نام دارد. این دوربین مجهز به دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، دوربین سلفی ۴۴ مگاپیکسلی و نمایشگری با نرخ تازه‌سازی ۱۴۴ هرتز خواهد بود.

این رویداد همچنین مرحله رونمایی از اکوسیستم جدید زد تی ای با نام ۱ + ۲ + ان خواهد بود. این سیستم شبیه به سیستم هواوی یعنی ۱ + ۸ + ان و سیستم ریلمی یعنی ۱ + ۴ + ان است.

نکته اصلی اکوسیستم این است که برای زد تی ای، ۱ کاربر، ۲ دستگاه اصلی (تلفن‌های هوشمند و یا تبلت) و تعداد بیشماری یعنی ان تا زد تی ای هوشمند وجود دارد که می‌توانند در همان محیط از طریق یک دستگاه رابط کاربر واحد کار کنند.

زد تی ای اس 30 پرو

زد تی ای قبلاً در اکانت پلتفرم ویبو خود پوستری را منتشر کرده بود که در آن طراحی گوشی اس ۳۰ پرو را نشان می‌دهد که دارای دوربین چهارگانه ۶۴ مگاپیکسلی و رنگ‌بندی گرادیانت است.

به‌علاوه، در این پوستر مشخص شده بود که این گوشی دارای نمایشگر ۱۴۴ هرتزی اولد با نرخ نوسازی تصویر ۱۴۴ فریم بر ثانیه است و دوربین سلفی آن نیز ۴۴ مگاپیکسلی است. البته، پنل جلویی اس ۳۰ پرو مشخص نیست و نمی‌دانیم که دوربین سلفی این گوشی پانچ هول بوده و یا دارای بریدگی است.

امیدواریم زد تی ای اس ۳۰ پرو که بتواند جایگزین سری بلید شود. اگرچه در حال حاضر می‌دانیم دوربین اصلی در پشت این گوشی چه مشخصاتی دارد، اما فعلاً تنها می‌توانیم فرض کنیم که سه لنز دیگر در این گوشی هوشمند وجود خواهند داشت که ترکیبی معمول از لنز با زاویه دید فوق العاده گسترده، سنسور‌های ماکرو و سنسور‌های عمق میدان باشد. چنین لنز‌هایی در گوشی‌های هوشمند میان رده معمول است.

از معرفی این نسخه هنوز ۱۲ روز دیگر باقی مانده است، بنابراین زد تی ای ممکن است مشخصات بیشتری را در چند روز آینده منتشر کند.

منبع: GSMArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید