احتمال معرفی ریلمی ایکس ۷ پرو اکستریم ادیشن - تکفارس 
احتمال معرفی ریلمی ایکس ۷ پرو اکستریم ادیشن - تکفارس 

احتمال معرفی ریلمی ایکس ۷ پرو اکستریم ادیشن

حامد شهرزاد
۲۹ اسفند ۱۳۹۹ - 11:01
ریلمی

ریلمی در سپتامبر سال گذشته ایکس ۷ پرو را با صفحه نمایش ۶. ۵۵ اینچی فول اچ دی پلاس ۱۲۰ هرتز امولد روانه بازار کرد. اکنون، شنیده‌ایم که این شرکت در آستانه معرفی نسخه اکستریم ادیشن است که به صفحه نمایش خمیده ساخت سامسونگ مجهز خواهد شد.

این خبر از دیجیتال چت استیشن که قابل اعتماد است برای حامیان مالی چینی منتشر شده است. وی گفت ریلمی ایکس ۷ پرو اکستریم ادیشن با کمک طراح صنعتی ژاپنی با نام نا او تو فو کا سا وا که نسخه اصلی ریلمی ایکس و ایکس ۲ پرو را طراحی کرده است، طراحی شده است.

این یادآوری ادعا می‌کند که ایکس ۷ پرو اکستریم ادیشن از چیپست، دوربین اصلی، دوربین سلفی، اندازه باتری و سرعت شارژ ایکس ۷ پرو بهره خواهد بود، اما ۰. ۷ میلی متر ضخیم‌تر از مدل معمولی خواهد بود.

ریلمی ایکس ۷ پرو اکستریم ادیشن بسیار شبیه به مدل ایکس ۷ پرو خواهد بود

ریلمی

این منبع همچنین اظهار داشت که قیمت ایکس ۷ پرو اکستریم ادیشن در چین از ۲۰۰۰ یوان چین (۳۰۵ دلار آمریکا یا ۲۵۵ یورو) فراتر خواهد رفت. این حتی تعجب‌آور نیست، زیرا حتی مدل اصلی مدل معمولی نیز با قیمت ۲۱۹۹ یوان (۳۳۵ دلار یا ۲۸۰ یورو) به بازار عرضه شد.

ریلمی ایکس ۷ پرو دارای نمایشگر ۶.۵۵ اینچی امولد با رفرش ریت ۱۲۰ هرتز و نرخ تاج سمپلینگ ۲۴۰ هرتز است. یک بریدگی هول پانچ نیز در گوشه بالا سمت چپ برای دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی وجود دارد.

کار پردازش ریلمی ایکس ۷ پرو را چیپست  دیمنسیتی ۱۰۰۰ پلاس مدیاتک در کنار ۶ یا ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی بر عهده دارد. این چیپست از نظر عملکرد بسیار نزدیک به اسنپدراگون ۸۶۵ کوالکام است. این گوشی دارای بتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی بوده که از شارژ سریع ۶۵ وات پشتیبانی می‌کند. دوربین‌های پشت ایکس ۷ پرو هم مثل ریلمی ایکس ۷ شامل سنسورهای ۶۴ مگاپیکسلی و ۸ مگاپیکسلی و ۲ مگاپیکسلی و ۲ مگاپیکسلی می‌شوند.

قیمت ریلمی ایکس ۷ پرو برای نسخه ۶ یا ۱۲۸ گیگابایتی ۳۵۰ دلار و برای نسخه ۸ و ۲۵۶ گیگابایتی ۴۷۰ دلار تعیین شده است. این گوشی هم‌اکنون برای پیش‌سفارش قابل‌دسترس است و از تاریخ ۷ سپتامبر فروخته خواهد شد.

ریلمی هنوز خبری در مورد ایکس ۷ پرو اکستریم ادیشن ارائه نداده است و در حالی که منتظر تایید رسمی تولید‌کننده تلفن چینی هستید، می‌توانید بررسی عملی ایکس ۷ پرو معمولی (با نمایشگر صفحه تخت ۱۲۰ هرتز) را در تکفارس بخوانید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید