برنامه محصولات آینده سامسونگ فاش شد - تکفارس 
برنامه محصولات آینده سامسونگ فاش شد - تکفارس 

برنامه محصولات آینده سامسونگ فاش شد

حامد شهرزاد
۲۹ اسفند ۱۳۹۹ - 10:44
samsung

در رویداد آنپکت سامسونگ در روز قبل، شاهد عرضه تلفن‌های میان رده گلکسی‌ای ۵۲ و‌ای ۷۲ سامسونگ بودیم که مدت‌ها منتظر آن بودیم. با توجه به این رویکرد سامسونگ، ما منتظر هستیم تا شاهد قدم بعدی سامسونگ باشیم و اکنون، ایوان بلس نقشه راه عرضه محصولات جدید سامسونگ را از ماه اوت به بیرون درز کرده است.

همانطور که می‌دانیم، شرکت سامسونگ همه ساله محصولات مختلفی را معرفی و عرضه می‌کند. با توجه به برنامه جدیدی که از سامسونگ به بیرون درز کرده است، باید شاهد معرفی محصولات آینده این شرکت که شامل لپ تاپ، تبلت، گوشی هوشمند و غیره است، باشیم.

بر اساس این اطلاعات، می‌توانیم شاهد باشیم که رویداد بعدی سامسونگ آنپکت قرار است در تاریخ چهارشنبه ۲۵ فروردین برابر ۱۴‌آوریل برگزار شود. این رویداد به رایانه‌های شخصی، به ویژه لپ تاپ‌های گلکسی بوک متمرکز خواهد شد. بلاس همچنین اشاره کرد که ممکن است کروم بوک جدیدی عرضه شود.

تبلت جدید سامسونگ گلکسی اس ۷ لایت نام دارد

سامسونگ

اگرچه هنوز تاریخ دقیق انتشار آن مشخص نشده است، اما معرفی گلکسی تب اس ۷ لایت باید هنگام رسیدن خرداد به وقوع بپیوندد. لیست گیک بنچ ماه گذشته نشان داد که این محصول یک تبلت ارزان قیمت است و انتظار می‌رود از چیپ ست اسنپدراگون ۷۵۰ جی استفاده کند.

یک ماه بعد، انتظار می‌رود که شاهد یک گوشی مقرون به صرفه با نام سامسونگ گلکسی‌ای -‌ ای ۲۲ ۵ جی باشیم. تاکنون تنها شایعه‌ای که در مورد این گوشی داریم این است که انتظار می‌رود این گوشی در کره جنوبی به قیمت ۲۰۰۰۰۰ وون فروخته شود که معادل ۱۷۷ دلار آمریکا یا ۱۴۹ پوند یا ۱۲۸۹۹ روپیه هند است.

آخرین و جالب‌ترین تاریخ انتشار در این نقشه در روز پنجشنبه ۲۸ مرداد ۱۴۰۰ یعنی ۱۹ آگوست تعیین شده است که جزئیات رویداد اف‌ای آنپکت را بیان می‌کند. ما احتمالاً جایگزین گلکسی اس ۲۰ اف‌ای سال گذشته را در قالب گلکسی اس ۲۱ اف‌ای شاهد خواهیم بود. تاکنون اطلاعات کمی در مورد این دستگاه دیده‌ایم، به عنوان مثال، این دستگاه در نسخه‌های ذخیره‌سازی ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایتی و همچنین رنگ‌های سفید، خاکستری یا نقره‌ای، صورتی و بنفش در دسترس خواهد بود.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید