تماشا کنید: جعبه گشایی رسمی سامسونگ گلکسی A52 - تکفارس 
تماشا کنید: جعبه گشایی رسمی سامسونگ گلکسی A52 - تکفارس 

تماشا کنید: جعبه گشایی رسمی سامسونگ گلکسی A52

مهدی ملکی
۲۷ اسفند ۱۳۹۹ - 19:50
سامسونگ گلکسی A52

گلکسی A52، محصول کوچک‌تر دستگاه‌هایی به شمار می‌آید که سامسونگ به تازگی معرفی کرده است. گوشی هوشمند مذکور به یک نمایشگر ۶.۵ اینچی مجهز است که وزن آن را به ۱۸۹ گرم می‌رساند. طبق ادعای سامسونگ این دستگاه می‌تواند تا ۲ روز شارژدهی داشته باشد.

همان‌طور که انتظار می‌رفت، نمایشگر یک پنل امولد (AMOLED) با رزولوشن ۱۰۸۰p+ است که کاربران نسخه ۴G به نرخ تازه‌سازی ۹۰ هرتز آن دسترسی خواهند داشت. جدای از نسخه ۴G، نمایشگر مدل ۵G از نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز نیز پشتیبانی می‌کند. در حالت «روشنایی بالا»، نمایشگر دستگاه‌های مذکور می‌تواند روشنایی حداکثری ۸۰۰ نیت را برای مشاهده موارد موجود روی صفحه (مخصوصاً در نور زیاد) ارائه کند.

نمایشگر گلکسی A52 علاوه بر این به وسیله یک صفحه گوریلا گلس ۵ محافظت می‌شود. دستگاه جدید سامسونگ به استاندارد IP67 نیز مجهز است که به معنای مقاومت در برابر گرد و غبار و آب، تا عمق ۱ متر و به مدت ۳۰ دقیقه است.

از نمایشگر که بگذریم، به دوربین، قلب تپنده این مدل‌های جدید سری گلکسی A می‌رسیم. سامسونگ در طراحی این محصول میان‌رده، تمرکز بسیاری را روی دوربین آن معطوف کرده است. دوربین اصلی یک لنز ۶۴ مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.8 است. این دوربین پر قدرت از فناوری OIS و Tetra-bining (نام‌گذاری اختصاصی سامسونگ برای فناوری Quad Bayer) نیز پشتیبانی می‌کند. زمانی که این ویژگی فعال می‌شود، ۴ عدد پیکسل ۰.۸ میکرومتری تبدیل به یک واحد می‌شوند. در حالت عادی و پیش‌فرض، رزولوشن تصاویر ۱۶ مگاپیکسل است اما شما می‌توانید از تمام ۶۴ مگاپیکسل نیز در تصویربرداری استفاده کنید.

شما می‌توانید جعبه گشایی گلکسی A52 را که توسط سامسونگ منتشر شده است، در پایین مشاهده و یا دانلود کنید.

دانلود ویدیو با کیفیت ۱۰۸۰p | دانلود ویدیو با کیفیت ۷۲۰p

دوربین بعدی پشت دستگاه، لنز ۱۲ مگاپیکسلی فوق عریض با زاویه دید ۱۲۳ درجه است. این لنز دارای دیافراگم f/2.2 ثابت است. دو عضو دیگر ماژول دوربین اصلی گلکسی A52، یک لنز ماکرو ۵ مگاپیکسلی و همچنین یک حسگر تشخیص عمق ۵ مگاپیکسلی است. به قسمت باتری می‌رسیم. دستگاه مورد بحث به یک باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی مجهز است که شارژر ۱۵ واتی نیز همراه آن و درون جعبه عرضه می‌شود.

مدل ۴G این محصول مبتنی بر یک پردازنده اسنپدراگون ۷۲۰G است. از سوی دیگر، مدل ۵G از یک پردازنده اسنپدراگون ۷۵۰G بهره می‌برد که پشتیبانی از شبکه مذکور را برای آن ممکن می‌سازد.

اگر شما به فکر خرید مدل ۴G دستگاه یاد شده هستید، اولین گزینه شما رم ۴ گیگابایتی است. البته پیکربندی‌های رم ۶ و ۸ گیگابایتی نیز در دسترس قرار می‌گیرند و نشان می‌دهند که با خرجی مقداری پول بیشتر، خیلی از موارد ممکن می‌شوند. در طراحی مدل ۵G، پیکربندی رم ۴ گیگابایت حذف شده است و کاربر باید از میان پیکربندی‌های رم ۶ یا ۸ گیگابایت، یکی را انتخاب کند. هر دو مدل، همراه نسخه‌های ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایت راهی بازار خواهند شد

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید