هوآوی واچ الگنت با قیمت ۱۱۰ پوند معرفی شد - تکفارس 
هوآوی واچ الگنت با قیمت ۱۱۰ پوند معرفی شد - تکفارس 

هوآوی واچ الگنت با قیمت ۱۱۰ پوند معرفی شد

مهدی ملکی
۲۷ اسفند ۱۳۹۹ - 18:04
هوآوی واچ الگنت

هوآوی سال گذشته میلادی سری ساعت هوشمند خود با نام واچ فیت را معرفی کرد. این غول چینی به تازگی نسخه جدید این سری را دو رنگ و نامی جدید، رونمایی کرده است: هوآوی واچ الگنت (Watch Fit Elegant).

این مدل جدید در دو رنگ سفید (با رنگ ثانویه طلایی) و رنگ مشکی (با رنگ ثانویه نقره‌ای) عرضه خواهد شد. بند این ساعت جدید جنس متفاوتی با ساعت هوشمند پیشین هوآوی موسوم به واچ فیت دارد. در واقع جنس بند ساعت جدید شرکت مذکور در برابر گرما، رطوبت، روغن، کشش و پارگی مقاومت بیشتری دارد. با این حال تمام این بهبودها قیمت واچ فیت الگنت را نیز افزایش داده است. البته باید توجه داشت که این بهای بیشتر منجر به افزایش طول عمر آن‌ها و البته کاهش واکنش‌های آلرژیک احتمالی شده است.

به بخش مشخصات بپردازیم. هوآوی واچ فیت الگنت به یک نمایشگر مستطیل ۱.۶۴ اینچی امولد (AMOLED) مجهز است که تنها دارای یک دکمه در لبه کناری است. رابط کاربری هنوز هم مانند گذشته، همان لایت او اس ‏‏(Lite OS) است که توسط پردازنده کایرین A1 پردازش می‌شود. طبق ادعای هوآوی، این ساعت هوشمند تا ۱۲ روز شارژدهی مسمتر داشته باشد. (واچ فیت حدود ۱۰ روز شارژدهی داشت.)

اما نسل پیشین این ساعت‌ها چه وضعیتی داشتند؟ هواوی واچ فیت نیز همانند عضو جدیدتر خانواده، به صفحه نمایش ۱٫۶۴ امولد مجهز است که لبه‌های آن کمی به صورت منحنی هستند. این ساعت هوشمند از «الیاف پلیمری بادوام» ساخته شده که برای یک محصول پلاستیکی بسیار حائز اهمیت است و یک دکمه تنها نیز در کنار آن وجود دارد. هواوی واچ فیت در قالب سه رنگ عرضه شده و می‌توان با چهار بند مختلف از آن استفاده کرد که از همه جنس سیلیکون است.

مشخصات هواوی واچ فیت

  • نمایشگر: ۱.۶۴ اینچی امولد لمسی
  • رزولوشن: ۴۵۶ × ۲۸۰ پیکسل؛ ۳۲۶ppi
  • پردازنده: ۵+ST
  • حافظه داخلی: ۴ گیگابایت
  • ظرفیت باتری: ۱۸۰ میلی‌آمپر ساعت (۱۰ روز شارژدهی)
  • حسگرها و قابلیت‌ها: شتاب‌سنج، ژیروسکوپ، تشخیص ضربان قلب، تشخیص نور محیط، خازنی، موقعیت‌یاب (GPS)، بلوتوث، میکروفون
  • ضد آب: بله؛ تا عمق ۵۰ متر
  • سازگار: دستگاه‌های مجهز به اندروید ۴.۴ یا آی او اس ۹ و بالاتر
  • ابعاد و وزن: ۴۶ × ۳۰ × ۱۰.۷ میلی‌متر؛ ۳۴ گرم با بند، ۲۱ گرم بدون بند
  • جنس: بدنه از پلمیر و بند از سیلیکون

این مشخصات تا حدودی زیادی در نسخه جدید محصول هوشمند پوشدنی هوآوی حفظ شده‌اند اما بیاید نگاه به آن‌ها داشته باشیم. ساعت مذکور علاوه بر این موارد، به یک GPS داخلی، حسگر ضربان قلب و حسگر رهگیری اکسیژن خون نیز مجهز است. از دیگر ویژگی‌های این دستگاه می‌توان به ۱۲ انیمیشن نرمش، مجموعاً ۹۶ حالت نرمش، رهگیر قاعدگی و فناوری هوآوی TruSleep 2.2 برای رهگیری برنامه خواب اشاره کرد. هوآوی این ساعت جدید خود را در تاریخ ۱۶ فروردین در انگلستان با قیمت ۱۱۰ پوند عرضه خواهد کرد. ساعت مذکور از طریق فروشگاه‌های برگزیده و فروشگاه رسمی هوآوی قابل خرید است.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید