قیمت سامسونگ گلکسی A52 در فروشگاه‌ اینترنتی فاش شد - تکفارس 
قیمت سامسونگ گلکسی A52 در فروشگاه‌ اینترنتی فاش شد - تکفارس 

قیمت سامسونگ گلکسی A52 در فروشگاه‌ اینترنتی فاش شد

مهدی حلوائی
۲۴ اسفند ۱۳۹۹ - 16:46
سامسونگ گلکسی A52

به‌نظر می‌رسد که شرکت سامسونگ تلاش زیادی برای مخفی کردن گوشی‌های گلکسی A72 و A52 نکرده است. این مورد به‌خصوص در مورد گلکسی A52 بیشتر به چشم می‌خورد چرا که با وجود اعلام تاریخ رونمایی رسمی آن در ۲۷ اسفند (۱۷ مارچ)، این گوشی حداقل در دو وبسایت خرده فروشی اینترنتی با تمام جزییات مشاهده شده است. هر دو وبسایت، نسخه‌ی ۵G این گوشی را به نمایش گذاشته بودند و حالا به لطف یک منبع ناشناس، اطلاعات نسخه‌ی ۴G آن نیز فاش شده است.

براساس اطلاعات به‌دست آمده، این گوشی هم اکنون در کشور کنیا به قیمت ۲۷۰ یورو (۳۵۰۰۰ شیلینگ کنیا) به فروش می‌رسد. این قیمت بسیار مناسب‌تر از قیمت‌های افشاشده‌ی قبلی است. وبسایت‌های دیگر، این محصول را ۳۶۵ و ۴۵۰ یورو قیمت‌گذاری کرده بودند.

سامسونگ گلکسی A52

باتوجه به این اخبار، نسخه‌‌ی ۴G گلکسی A52 به پردازنده‌ی اسنپدراگون ۷۲۰G مجهز شده و نسخه‌ی ۵G آن از اسنپدراگون ۷۵۰G بهره خواهد برد. این گوشی از صفحه نمایش امولد ۶٫۵ اینچی با نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز استفاده می‌کند و در قسمت پشتی آن، دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی (۱۰۸ مگاپیکسل در نسخه‌ی ۵G) دوربین فوق عریض ۸ مگاپیکسلی، دوربین ماکروی ۵ مگاپیکسلی و حسگر عمق ۲ مگاپیکسلی قرار گرفته است. همچنین باتری این محصول ۴٫۵۰۰ میلی‌آمپرساعت توان داشته و از فست شارژ ۲۵ وات پشتیبانی می‌کند.

نسخه‌ی‌ موجود در فروشگاه‌های کنیا از ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی استفاده می‌کند. با این حال، انتظار می‌رود که نسخه‌ی ۸/۲۵۶ گیگابایتی گلکسی A52 نیز به زودی در دسترس قرار بگیرد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید