ریلمی به تاریخ رونمایی از گوشی‌ های سری ۸ اشاره می‌کند - تکفارس 
ریلمی به تاریخ رونمایی از گوشی‌ های سری ۸ اشاره می‌کند - تکفارس 

ریلمی به تاریخ رونمایی از گوشی‌ های سری ۸ اشاره می‌کند

مهدی حلوائی
۲۵ اسفند ۱۳۹۹ - 08:30
ریلمی 8 پرو

شرکت ریلمی در چند هفته‌ی گذشته، توجه‌ها را به سمت گوشی‌های سری ۸ خود جلب کرده و در حالی که هنوز تاریخ عرضه‌ی این گوشی‌ها به‌طور رسمی اعلام نشده است، این شرکت در ویدیویی به رونمایی از آن‌ها در تاریخ ۴ فروردین (۲۴ مارچ) اشاره کرده است.

این ویدیو آقای مادو شث (Madhav Sheth)، مدیرعامل شرکت ریلمی را در حال رانندگی در پیست بین‌المللی Buddh کشور هند به نمایش می‌گذارد. در دقیقه‌ی ۱:۴۳، ریلمی به تاریخ عرضه‌ی گوشی اشاره کرده و بین دقایق ۲:۰۶ و ۲:۱۶، آقای شث تاریخ عرضه‌ی گوشی مجهز به دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی ریلمی را اعلام می‌کند.

ریلمی سری 8

قرار است که گوشی‌های سری ۸ ریلمی شامل مدل پایه و مدل پرو باشد و با وجود این‌که شرکت ریلمی هیچ‌کدام از این موارد را تایید نکرده است، اما اطلاعات فاش ‌شده‌ی قبلی این اخبار را تایید می‌کنند. براساس این اطلاعات، مدل پایه‌ی ریلمی ۸ از دوربین ۶۴ مگاپیکسلی استفاده خواهد کرد و مدل پروی آن به دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی مجهز خواهد بود.

هر دو گوشی از ترکیب ۴ دوربین بهره می‌برند و با توجه به تصویر منتشر شده توسط آقای شث در توییتر، مدل پایه‌ی این سری از پردازنده‌ی هیلیو G95، صفحه نمایش آمولد ۶٫۴ اینچی، باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی و شارژ ۳۰ وات استفاده می‌کند.

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید