به روزرسانی اندروید ۱۱ برای موتورولا جی ۸ و جی ۸ پاور منتشر شد - تکفارس 
به روزرسانی اندروید ۱۱ برای موتورولا جی ۸ و جی ۸ پاور منتشر شد - تکفارس 

به روزرسانی اندروید ۱۱ برای موتورولا جی ۸ و جی ۸ پاور منتشر شد

حامد شهرزاد
۲۴ اسفند ۱۳۹۹ - 13:57
موتورولا

در اوایل ماه دسامبر، موتورولا قول داد تعداد زیادی دستگاه خود را به اندروید ۱۱ به روز کند. موتو جی ۸ و جی ۸ پاور در لیست این شرکت ذکر شده است. با این حال، ما هنوز هیچ جدول زمانی برای این به‌روزرسانی در اختیار نداریم و بسیار خوب است که ببینیم این شرکت شروع به به‌روز کردن گوشی‌های هوشمند خود در مناطق خاصی کرده است. خوب، از نظر فنی، موتو جی پرو چرخه بروزرسانی خود را از اوایل ژانویه آغاز کرد، اما از آن زمان اتفاقات زیادی رخ نداده است. یک سایت رسمی برای بروزرسانی این شرکت وجود دارد که می‌تواند برای بررسی پیشرفت سایر دستگاه‌ها مورد استفاده قرار گیرد.

علاوه بر موتورولا جی ۸ و جی ۸ پاور این شرکت قصد دارد تا گوشی‌های دیگر را نیز به‌روزرسانی کند

موتورولا جی ۸ و جی ۸ پاور

در هر صورت، موتو جی ۸ و جی ۸ پاور از نسخه نرم‌افزاری یکسانی استفاده می‌کنند، به همین دلیل بسته به روزرسانی یکسانی را دریافت می‌کنند، شماره نسخه داخلی آن آر پی ای ۳۱ . کیو ۴ یو  ۴۷ ۳۵ است. این سیستم عامل مبتنی بر اندروید ۱۱ است و شامل وصله امنیتی برای فوریه ۲۰۲۱ است. این یک مرحله نصب او تی ای است که در حال حاضر فقط پس از چهار ماه آزمون نسخه بتا در کلمبیا آغاز می‌شود. انتظار می‌رود به زودی به روزرسانی‌ها را در بازار‌های دیگر مشاهده کنید.

موتورولا قصد دارد تا عرضه به‌روزرسانی‌های خود را سرعت بخشد

پیش از این نیز، این شرکت به‌روزرسانی اندروید ۱۰ را برای موتو جی ۸ پلاس منتشر کرده بود. شرکت اندروید ۱۰ پاییز دو سال گذشته میلادی و توسط گوگل عرضه شد. سرانجام تلفن‌هوشمند موتورولا موتو جی ۸ پلاس در اسپانیا و برزیل به‌روزرسانی اندروید ۱۰ را دریافت کردند؛ این امر به این معناست که به‌زودی شاهد ارائه این به‌روزرسانی در سایر کشورها خواهیم بود. قرار بود کاربران هندی نیز به‌روزرسانی آزمایشی را دریافت کنند، اگر همه‌چیز به‌طور مرتب پیش‌برود، به‌زودی شاهد عرضه نسخه نهایی به‌روزرسانی مذکور در این منطقه نیز خواهیم بود.

نسخه به‌روزرسانی منتشر شده کنونی در برزیل و اسپانیا کیو پی آی ۳۰ ۲۸ کیو ۳ ۲۸ است که خوشبختانه به‌همراه بسته امنیتی ماه جولای برای جی ۸ پلاس عرضه می‌شود. ارائه این بسته امنیتی به‌همراه اندروید ۱۰ حرکت خوب و پسندیده‌ای از سوی این شرکت است. شایان به‌ذکر است چنین چیزی را نمی‌توان در به‌روزرسانی تمام میان‌رده‌های بازار مشاهده کرد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.