هدست مخصوص کودکان ایمو ایر کر معرفی شد - تکفارس 
هدست مخصوص کودکان ایمو ایر کر معرفی شد - تکفارس 

هدست مخصوص کودکان ایمو ایر کر معرفی شد

حامد شهرزاد
۲۲ اسفند ۱۳۹۹ - 11:16
هدست ایمو ایر کر

ایمو که یکی از زیرمجموعه های بی بی کی الکترونیکس است، از سال ۲۰۱۲ دستگاه های هوشمند پوشیدنی را برای کودکان تولید کرده است. این محصولات مناسب اندازه سر کودکان بوده و آن ها می‌توانند به راحتی و برای مدت طولاتی از این دستگاه های پوشیدنی استفاده کنند. آخرین محصول موجود تولید شده توسط این شرکت، یک هدست پشت باز با نام ایر کر است که صدا را به ناحیه نزدیک تراگوس منتقل می‌کند تا همچنان بتوانید محیط اطراف خود را درک کنید.

این نوع هدست ها امنیتی بیشتری را برای کودکان فراهم می‌کند چراکه با شنیدن صدای محیط علاوه بر صدای موزیک، می‌توانند خطرات احتمالی مانند عبور وسیله نقلیه یا موارد مشابه را تشخیص دهند.

هدفون ایمو ایر کر دارای دو بلندگو با قطر ۱۶٫۲ میلی متری با سنسورهای مادون قرمز است که هنگام برداشتن هدست به طور خودکار موسیقی را متوقف می‌کنند. اینگونه در میزان مصرف باتری صرفه جویی می‌شود. حداکثر میزان صدای پخش شده توسط این هدست ها ۸۵ دسی بل است که می‌تواند امنیت کافی برای گوش کودکان در هنگام استفاده از این هدست را فراهم کند. میزان دسی بل بالای ۱۰۰ دسی بل برای گوش افراد بسیار مضر است و پایین بودن میزان بلندی صدای پخش شده در این هدست به مقدار کافی می‌تواند باعث آسودگی خاطر والدین در هنگام خرید این هدست شود. این محصول از پلاستیک سبک و ضد حساسیت و مخصوص گوش کودکان ساخته شده است. این هدست همچنین دارای عملکردهای ضدآب و ضد گرد و غبار با گواهینامه آی پی ۵۴ است.

ایمو ایر کر از اتصال بلوتوث ۵٫۰ پشتیبانی می‌کند

هدست ایمو ایر کر

اتصال این هدست به دستگاه پخش موزیک از طریق بلوتوث انجام می‌شود و از اتصال استاندارد بلوتوث ۵٫۰ و فاصله ۱۰ متری برای استفاده از این هدست پشتیبانی می‌کند. عمر باتری با یک بار شارژ ۸ ساعت است و شارژ کامل این دستگاه ۱ ساعت طول می‌کشد. این مقدار برای یک روز کافی به نظر می‌رسد. البته امیدوار بودیم ویژگی های امنیتی بیشتری در این هدست تعبیه شوند. با این وجود، ترکیب این هدست و یک ساعت هوشمند می‌تواند اطلاعات مهم راجع به کودک را در اختیار والدین قرار دهد.

هدست های ایمو ایر کر را می‌توانید با قیمت ۵۹ دلار یا ۴۹ یورو یا ۴۹ پوند با تک رنگ سبز اورورا در وب سایت خود شرکت خریداری کنید. این قیمت با توجه به مشخصات فنی و ویژگی های جانبی ایمو ایر کر مناسب به نظر می‌رسد. البته ایرپاد اپل یا گلکسی بادز سامسونگ نیز دارای ویژگی ها مشابه اما قیمت بالاتر هستند. لطفاً برای جزئیات بیشتر به وب سایت سازنده مراجعه کنید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید