از ماشین الکتریکی مفهومی پلستار رونمایی شد - تکفارس 
از ماشین الکتریکی مفهومی پلستار رونمایی شد - تکفارس 

از ماشین الکتریکی مفهومی پلستار رونمایی شد

حامد شهرزاد
۲۱ اسفند ۱۳۹۹ - 18:41
از ماشین الکتریکی مفهومی پلستار رونمایی شد - تکفارس 

نام تجاری پلستار که متعلق به ولوو است، به ساخت ماشین های الکتریکی رده بالا مانند پلستار ۲ معروف است که ۶۰ هزار دلار فروخته می‌شود. به همین دلیل آخرین پروژه این شرکت یعنی ماشین الکتریکی ری : موو بسیار منحصر به فرد است. محصول جدید این شرکت یک اسکوتر برقی سه چرخ است که توسط سه شرکت سازنده اتومبیل با نام‌های کنستانتین گریکیک که در زمینه مسائل مربوط به طراحی صنعتی مشغول به فعالیت و تولید است، تولیدکننده موتور سیکلت‌های برقی با نام کیک که در زمینه ساخت چنین ماشین‌هایی مهارت دارد، تولیدکننده وسایل آلومینیومی هایدرو و والپیپر مگزین تولید شده است. این سازمان بیان کرد آن‌ها تصمیم گرفتند تا پس از همه گیری ویروس کرونا، همکاری خود را دوباره از سر گیرد. ری : موو نتیجه این نوع همکاری است.

این شرکت امیدوار است با بتواند تولیدات خود را پس از تمام شدن بحران همه‌گیری ویروس کرونا، بیشتر کند و بتواند ماشین‌های بیشتری را شبیه به این ماشین الکتریکی تولید کند.

ماشین الکتریکی پلستار می‌تواند وارد لاین مخصوص دوچرخه شود

ماشین الکتریکی مفهومی پلستار

البته در مورد این ماشین الکتریکی هنوز جزئیات زیادی منتشر نشده است، اما پلستار بیان کرده است که این وسیله برای رانندگی در بیشتر مسیرهای مخصوص دوچرخه و فشرده است و می‌تواند حدود ۶۰۰ پوند بار را حمل کند. قاب این ماشین الکتریکی از آلومینیوم کاملاً بازیافتی نیز ساخته شده است. این وسیله برای دوچرخه سواران ساخته شده است، اما مطمئن نیستیم که احساس مشترک بودن در یک مسیر دوچرخه سواری با یک دوچرخه برقی بزرگ و مدرن چگونه خواهد بود. اما حداقل این از یک کامیون پارک شده فد اکس یا یو پی اس قطعاً بهتر است و وجود این وسیله در لاین دوچرخه سواران قابل تحمل‌تر است. شاید استفاده از چنین ماشین‌های الکتریکی مانند ری : موو توسط مردم بتواند خطرات استفاده از دوچرخه در جاده را کاهش دهد.

علاوه بر این، به نظر می‌رسد پلستار در تغییر شکل کاربری ری : موو برای ورود به خیابان ‌های شهر بسیار جدی است. این شرکت اعلام کرد که نسخه ری : موو را در پاییز به بازار عرضه خواهد کرد. باید دید که آیا از چنین وسیله نسبتاً نامتعارفی استقبال کافی خواهد شد یا خیر. البته کیفیت محصولات پلستار همواره بالا بوده است اما این شرکت معمولاً به ساخت اتومبیل‌های الکتریکی و نه چنین ماشین‌هایی مشغول است. از طرف دیگر، این شرکت میزبان کنفرانس اس ایکس اس دبلیو نیز خواهد بود تا جزئیات کار طراحی انجام شده در روز چهارشنبه ۲۷ اسفند (۱۷ مارس) را معرفی کند.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید