اینستاگرام لایت در بیش از ۱۷۰ کشور در دسترس قرار گرفت - تکفارس 
اینستاگرام لایت در بیش از ۱۷۰ کشور در دسترس قرار گرفت - تکفارس 

اینستاگرام لایت در بیش از ۱۷۰ کشور در دسترس قرار گرفت

مهدی ملکی
۲۱ اسفند ۱۳۹۹ - 16:54
اینستاگرام لایت

فیسبوک امروز دسترسی به اینستاگرام لایت را به بیش از ۱۷۰ کشور افزایش داد. اینستاگرام لایت که نسخه سبک‌تر این شبکه اجتماعی محبوب برای گوشی‌های هوشمند اندرویدی است، برای نصب تنها به ۲ مگابایت فضا نیاز دارد.

فیسبوک جهت پایدار نگه‌داشتن کارایی این اپلیکیشن، موارد تزئینی اضافی، انیمیشن‌های سنگین مانند پیمایش مکعبی و همچنین فیلترهای واقعیت افزوده را که کاربران قادر به قرار دادن آن‌ها روی صورتشان هستند، حذف کرده است.

اینستاگرام لایت

با این حال قابلیت‌هایی مانند GIFها و استیکرها هنوز هم در این نسخه در دسترس هستند و ظاهراً روی کارایی بیشتر تاثیر چندانی ندارند. بیانیه رسمی فیسبوک، شرکت مادر اینستاگرام در رابطه با افزایش محدوده عرضه نسخه لایت این اپلیکیشن به صورت زیر است:

تیم ما این نسخه‌های سبک از اپلیکیشن‌هایمان را برای کاربرانی توسعه داده است که ارتباط شبکه چندان قدرتمندی ندارند یا حجم داده شبکه آن‌ها محدود است. زیرا عقیده ما بر این موضوع است که هیچ‌کسی را پشت سر نگذاریم. ما می‌خواهیم که تجربه اینستاگرام بدون در نظر گرفتن دستگاه، پلتفرم و شبکه، همواره سریع، باکیفیت و پایدار باقی بماند.

امروزه اینستاگرام به قدری بین مردم محبوب شده، که می‌توان گفت، حتی سازندگان این برنامه یعنی مایک کرایگر و کوین سیستروم، همچین استقبالی را پیش‌بینی نمی‌کردند. مخاطبین فراوان اینستاگرام باعث شده که این برنامه، به بستری مناسب برای فعالیت‌های شغلی تبدیل شود. افراد بسیار زیادی به این برنامه نگاه اقتصادی دارند و می‌توان گفت تنها منبع درآمدشان به این برنامه محبوب خلاصه می‌شود. شما می‌توانید برای یادگیری رایگان نحوه راه‌اندازی کسب و کار در اینستاگرام از این لینک دیدن کنید.

تکفارس در این مقاله، شما را با چگونگی شروع کار خود در اینستاگرام، راهنمایی کرده و به طور کامل به بررسی الگوریتم پیچیده آن می‌پردازد. اگر قصد دارید کسب‌و‌کار جدیدی در اینستاگرام شروع کنید؛ حتما موضوعاتی که ما به آن اشاره می‌کنیم؛ به‌درد شما خواهد خورد‌.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید