معرفی پردرآمدترین مشاغل اینترنتی - تکفارس 
معرفی پردرآمدترین مشاغل اینترنتی - تکفارس 

معرفی پردرآمدترین مشاغل اینترنتی

معرفی پردرآمدترین مشاغل اینترنتی

رفته‌رفته و با گذشت زمان، نوع نگاه مردم به فضای مجازی و اینترنت دگرگون شد و بسیار تغییر کرد. بیایید نگاهی به ۵ الی ۱۰ سال گذشته بیندازیم، آیا در آن زمان خرید‌های اینترنتی مانند امروز در بورس بود؟ قطعا جواب شما خیر می‌باشد. در حال حاضر خرید‌های اینترنتی بسیار بیشتر از آن چیزی که فکرش را می‌کنید مورد استقبال قرار گرفته‌اند و تنها دلیل این استقبال فوق‌العاده، تغییر نوع نگاه مردم به اینترنت و فضای مجازی است. اما آیا می‌شود به غیر از خرید اینترنتی و سپری کردن اوقات فراغت در فضای مجازی، استفاده اقتصادی‌ای از این بستر داشت و به مشاغل اینترنتی پرداخت؟

بیاید بپذیریم که بیشتر استفاده ما از گوشی‌ و اینترنت، صرفا برای تفریح و گذراندن اوقات فراغت می‌باشد، پس چه خوب خواهد شد که همراه با تفریح، به کسب درآمد نیز برسیم. مشاغل اینترنتی نیازی به سرمایه اولیه یا زور بازو ندارند، تمام نیاز شما یک ذهن خلاق و مهارت کافی می‌باشد که با کسب تجربه، صرف وقت و صبوری به آن می‌رسید.

ما قصد داریم در این مقاله به معرفی پردرآمدترین مشاغل اینترنتی حال حاضر جهان بپردازیم تا شما آشنایی بیشتری با این‌گونه مشاغل پیدا کنید. اگر به‌دنبال شغل دوم یا حتی شغل اول هستید و فضای مجازی و اینترنت را برای فعالیت انتخاب کرده‌اید، این مقاله به شما کمک زیادی خواهد کرد تا با یک نگاه دقیق‌تر، کسب‌وکار خودتان را شروع کنید و به درآمدزایی برسید.

ادمین صفحات مجازی

مشاغل اینترنتی

کانال‌های تلگرام، صفحات اینستاگرام و شبکه‌های اجتماعی یکی از بهترین بستر‌ها برای کار در فضای مجازی محسوب می‌شوند. همه‌ی صفحات و کانال‌های تلگرام نیاز به ادمین‌های فعال و خوش‌ذوق دارند تا با مدیریت و اشترا‌ک‌گذاری مطالب جالب، به صفحات رونق بدهند. مدیریت یک صفحه مجازی، کار تمام وقت و پیچیده‌ای نیست، البته باید به این نکته اشاره کرد که شما باید حداقل اطلاعاتی درمورد زمینه کاری صفحه مورد نظر داشته باشید تا به اشتراک‌گذاری مطالب جدید و تراز اول بپردازید، در غیر این صورت شما در این شغل به موفقیت نمی‌رسید.

می‌توانید با گشت‌وگذار در شبکه‌های اجتماعی گوناگون، آگهی‌های مختلف فراخوان مدیریت صفحات گوناگون را مشاهده کنید که تعدادشان روزبه‌روز بیشتر می‌شود. برای شروع این کار، اول از همه به شناخت کافی از علم و توانایی‌های خود برسید و ببینید شما می‌توانید بیشتر در چه زمینه‌ای به فعالیت بپردازید، اگر اطلاعات کافی از سخت‌افزار دارید، به دنبال صفحاتی بگردید که زمینه کار‌ی‌ آن‌ها به سخت‌افزار و تکنولوژی مرتبط می‌باشد.

شاید نتوان به این کار به عنوان شغل اول نگاه کرد، اما با توجه به سختی اندک و وقت‌گیر نبودن این شغل، مدیریت صفحات مجازی، انتخاب بسیار مناسبی برای شغل دوم می‌باشد که می‌تواند علاوه بر کسب درآمد، تفریح مناسبی برای شما باشد.

 

فروش محصولات

مشاغل اینترنتی

می‌خواهید محصولات خودتان را به فروش برسانید؟ سرمایه کافی برای خرید یا اجازه مغازه ندارید؟ از اینترنت و فضای مجازی استفاده کنید تا تمام مشکلاتتان رفع شود. فروش محصولات، یکی دیگر از مشاغلی است که امروز در میان مردم باب شده و بزرگ‌ترین دلایل این محبوبیت، فروش راحت و عدم نیاز به سرمایه اولیه است.

شما قادر هستید از ۳ راه مختلف اقدام به فروش محصولات خود بفرمایید که هر کدام از آن‌ها را به صورت کامل به شما معرفی خواهیم کرد و به بررسی آن‌ها می‌‌پردازیم.

اولین راه، همکاری با سایت‌‌های خرید اینترنتی است. شما می‌توانید بر سر فروش محصولات خودتان با این سایت‌ها به توافق برسید و به راحتی به کسب درآمد برسید. درصدی از میزان درآمد شما به عنوان حق کمیسیون به حساب سایت می‌رود و باقی پول برای شما است. قرار دادن محصولات بر روی سایت‌های خرید اینترنتی دشواری خاصی ندارد و شما به راحتی می‌توانید محصولات خودتان را در این سایت‌ها عرضه بفرمایید.

ساخت صفحات در شبکه‌های اجتماعی مختلف یکی دیگر از راه‌های فروش محصولات می‌باشد که شاید کمی پردردسر به‌نظر برسد، اما دارای ویژگی‌ها و نکات مثبت خاص خودش می‌باشد. سخت‌ترین چالش شما در استفاده از این روش، شناخته شدن در بین مردم خواهد بود که باید بسیار رک بگویم به سادگی به آن دست نمی‌یابید. شما باید هر روز به فعالیت بپردازید و همیشه صفحه خودتان را به روزرسانی کنید. مطمئن باشید با یک برنامه‌ریزی درست و فعالیت منظم، در میان مردم شناخته می‌شوید و محصولات مختلف خودتان را به فروش خواهید رساند.

راه سوم استفاده از اپلیکیشن‌های خرید و فروش کالا مثل شیپور و دیوار می‌باشد. شما می‌توانید با ساخت یک حساب کاربری و قرار دادن آگهی‌های گوناگون،‌ محصولات خودتان را بفروشید. استفاده از این‌گونه اپلیکیشن‌ها دارای دردسر خاصی نیست و آگهی‌های شما قطعا به دست مخاطبین خواهد رسید.

 

مشاوره

مشاغل اینترنتی

مشاوره گرفتن و مشورت در هر لحظه از زندگی می‌تواند کمک بسیار بزرگی به شما بکند. اگر شما علم مشاوره دادن را دارید، بسیار راحت و با استفاده از فضای مجازی می‌توانید به فعالیت در این حرفه بپردازید و به کسب درآمد برسید.

مشاورین خانواده، تغذیه، ورزشی و تحصیلی خیلی راحت می‌توانند جذب سایت‌ها و صفحات مرتبط با حوزه تخصصی‌ خودشان بشوند و به فعالیت بپردازند. البته راه‌های مختلفی برای مشاوره دادن در فضای مجازی و اینترنت وجود دارد که آن‌ها را بررسی خواهیم کرد.

شما می‌توانید به سراغ‌ سایت‌های مشاوره بروید و درخواست فعالیت بدهید، در این مواقع از شما یک تست یا مصاحبه شغلی گرفته می‌شود که با توجه به صلاحدید رئیس سایت، شما می‌توانید کار خودتان را شروع کنید.

یکی دیگر از راه‌ها برای فعالیت در حوزه مشاوره در فضای مجازی، ساخت صفحات در شبکه‌های اجتماعی است. خوشبختانه یا متاسفانه بسیاری از مردم این راه را انتخاب می‌کنند که با توجه به همین موضوع، کار شما در ابتدا سخت خواهد بود و مسیر زیادی را برای شناخته‌شدن در بین مردم باید طی کنید تا به کسب درآمد برسید.

همه‌چیز بستگی به خود شما دارد و شما می‌توانید با توجه به توانایی و ویژگی‌های خودتان، یکی از راه‌های پیشنهادی ما برای فعالیت در حوزه مشاوره را انتخاب کنید و درآمد کسب کنید.

بازاریابی

مشاغل اینترنتی

بازاریابی یکی از مشاغل پر ریسک جهان محسوب می‌شود، به‌طوری‌که شما می‌توانید با بازاریابی به کسب درآمد میلیاردی برسید یا همان ماه اول ورشکست شوید، پس همه‌چیز به هوش اقتصادی و نحوه فعالیت شما برمی‌گردد. اگر فکر می‌کنید که می‌توانید به یک بازاریاب موفق تبدیل شوید و به کسب درآمد خوبی برسید، اینترنت و فضای‌مجازی در انتظار شما است.

تقریبا همه‌ی سایت‌ها و پیج‌های کاری نیاز به بازاریاب دارند و بسیاری از مردم در این حوزه درحال فعالیت هستند که درآمد خوبی هم کسب می‌کنند. شما برای شروع این کار به سرمایه‌اولیه نیاز ندارید و می‌توانید بسیار راحت و تنها با درخواست به سایت‌های مختلف استخدام شوید و به فعالیت بپردازید.

می‌توانید با ساخت صفحات مختلف در شبکه‌های مجازی، ارتباطی دو سویه بین مشتری و سایت مربوطه ایجاد کنید که برای همه سودآور باشد. شما فقط ارتباطات لازمه را صورت می‌دهید و از دریافت حق کمیسیون خود به کسب درآمد مشغول می‌شوید. راه‌های مختلفی برای بازاریابی وجود دارد که می‌توانید از آن‌ها برای برقراری ارتباط بین مشتری و فروشنده استفاده کنید. اگر استعداد اقتصادی دارید، بازاریابی یکی از بهترین گزینه‌ها برای شما است.

 

اینفلوئنسری و تبلیغات

مشاغل اینترنتی

چه تعداد اینفلوئنسر می‌شناسید که به صورت حرفه‌ای فعالیت می‌کنند؟ تعداد اینفلوئنسر‌ها روزبه‌روز در‌حال افزایش می‌باشد و هرکدام از آن‌ها دارای ایده‌های خاص و جدید خودشان هستند که باعث می‌شود مخاطبین زیادی را به خود جلب کنند.

از محبوب‌ترین حوزه‌های فعالیت اینفلوئنسر‌ها می‌توان هنر، ورزش، تکنولوژی و زیبایی را نام برد که افراد بسیار زیادی در این‌ زمینه‌ها در حال فعالیت هستند. اگر هنوز نمی‌دانید که اینفلوئنسر‌ها دقیقا از چه طریقی به کسب درآمد می‌رسند، باید بگوییم که تنها یک کلمه جواب شما را می‌دهد، تبلیغات! ۹۰ درصد درآمد اینفلوئنسر‌ها از طریق تبلیغات در صفحات کاری خودشان می‌باشد که همه‌ی ما با نمونه‌های مختلف این تبلیغات آشنا هستیم و قطعا آن‌ها را در فضای مجازی دیده‌ایم.

برای شروع کار خود به عنوان یک اینفلوئنسر، اول از همه زمینه کاری را مشخص فرمایید و تحقیق کنید که اصلا حوزه‌ فعالیت شما چه مقدار مخاطب دارد. سپس به دنبال ایده‌های جدید بروید و سعی کنید کار‌های نو و دیده‌نشده‌ای را خدمت مخاطبین ارائه کنید و بدانید که هیچ کس دوست ندارد محتویات تکراری را نگاه کند. هر روز فعالیت کنید و اجازه ندهید که مخاطبین، پیج شما را فراموش کنند و مطمئن باشید که با انجام تمام این کار‌ها، روزی به کسب درآمد میلیونی خواهید رسید.

 

طراحی سایت

مشاغل اینترنتی

طراحی سایت یکی دیگر از مشاغل پردرآمدی است که شما می‌توانید به‌صورت اینترنتی و در منزل به آن مشغول شوید. طراحی سایت نسبت به سایر مشاغل معرفی شده، سخت‌تر بوده و نیاز به علم و تخصص بیشتری دارد، اما حتما این نکته را در‌نظر بگیرید که باتوجه به تمامی سختی‌های این شغل، درآمد آن بسیار خوب بوده و اکثر طراح‌های سایت،‌ این حرفه را به عنوان شغل اول در نظر می‌گیرند و به صورت حرفه‌ای در این کار مشغول هستند.

امروزه بسیاری از مردم می‌خواهند که وب‌سایت خودشان را داشته باشند تا به فعالیت در آن بپردازند، پس شما هیچ وقت نگران بازار کار این حرفه نباشید، زیرا همیشه برای شما پروژه پیدا می‌شود. شما می‌توانید با تماشای دوره‌های آنلاین یا استفاده از کلاس‌های مختلف طراحی سایت، علم لازم این حرفه را کسب کنید تا وارد بازار کار شوید.

اگر به برنامه‌نویسی علاقه‌مند هستید، طراحی سایت یکی از بهترین‌ مشاغلی است که می‌توانید به فعالیت در آن بپردازید و درآمد کسب کنید.

 

نویسندگی

مشاغل اینترنتی

بدانید که سایت‌های اینترنتی همیشه از نویسندگان حرفه‌ای و متخصص استقبال می‌کنند. اگر دارای تخصص خاصی هستید و به نویسندگی علاقه دارید، اینترنت و فضای مجازی یکی از بهترین‌ بستر‌ها برای فعالیت شما است.

شما اول از همه باید حوزه فعالیت خودتان را انتخاب کنید، اگر علاقه‌مند به سینما هستید و فکر می‌کنید که علم کافی از این صنعت را دارید، نویسندگی در سایت‌های تخصصی سینما، بهترین انتخاب برای شما است. پس همه چیز به تخصص شما برمی‌گردد. دومین فاکتور موفقیت در نویسندگی، علاقه‌ شما به نوشتن می‌باشد. اگر به نوشتن علاقه ندارید و با نوشتن چندین خط خسته می‌شوید، این کار را بیخیال شوید و به سراغ مشاغل دیگر این لیست بروید.

البته نویسندگی فقط به نوشتن محتوا در سایت و بلاگ‌های مختلف مربوط نمی‌شود. بسیاری از کانال‌ها و صفحات شبکه‌های اجتماعی وجود دارند که در حوزه اشتراک‌گذاری، دل‌نوشته یا داستان‌های کوتاه فعالیت می‌کنند. پس شما با گزینه‌های مختلفی در زمینه نویسندگی روبه‌رو هستید و می‌توانید با توجه به مهارت‌های خودتان یکی از آن‌ها را برای فعالیت انتخاب کنید.

 

خبرنگار

مشاغل اینترنتی

همه سایت‌های تخصصی نیاز به خبر‌نگار دارند و انتشار و پوشش اخبار مختلف یکی از اصلی‌ترین کار‌های این سایت‌ها می‌باشد. اگر سررشته‌ای در خبرنگاری دارید، بدانید که سایت‌های تخصصی زیادی دنبال شما هستند. بحث پوشش اخبار برای هر سایتی بسیار جدی است و باید به بهترین شکل ممکن صورت بگیرد و به همین دلیل، خبرنگاران سایت نقش بسیار مهمی در موفقیت سایت ایفا می‌کنند و تفاوت‌ها را رقم می‌زنند.

مانند تمامی مشاغل اینترنتی، در ابتدا باید به حوزه تخصصی خودتان توجه کنید و سعی کنید که در همان زمینه به فعالیت بپردازید تا بتوانید از تمام پتانسیل خود استفاده کنید. البته شناخت شما نسبت به سایت‌های بزرگ خارجی و مهارت شما در ترجمه هم بسیار حائز اهمیت می‌باشد.

شما علاوه بر فعالیت در سایت‌های تخصصی، می‌توانید در صفحات شبکه‌های اجتماعی نیز به خبرنگاری بپردازید. امروزه تعداد صفحات تخصصی بسیار زیاد شده و شما به راحتی می‌توانید با ادمین شدن در صفحات مجازی، به کسب درآمد برسید.

 

تایپ و ترجمه

مشاغل اینترنتی

کافی است در اینترنت به دنبال سایت‌هایی بگردید که نیاز به تایپیست دارند تا متوجه شوید در کمترین زمان ممکن می‌توانید پروژه‌های مختلفی در زمینه تایپ و ترجمه دریافت کنید. سایت‌های بسیار زیادی وجود دارند که شما با ثبت نام در آن‌ها به راحتی می‌توانید در این زمینه مشغول کار شوید.

تنوع در این شغل هم بسیار بالا بوده و قادر هستید با توجه به علاقه و تخصص خودتان در یکی از این زمینه‌ها به فعالیت بپردازید. ترجمه مقاله و ساخت زیرنویس برای کلیپ‌های مختلف تنها نمونه کوچکی از بخش‌های مختلف این شغل می‌باشد.

علاوه بر مشغول به کار شدن در سایت‌های اینترنتی، شما می‌توانید صفحه کاری خودتان را در شبکه‌های اجتماعی بسازید و به‌صورت مستقیم با مردم در ارتباط باشید و بر روی پروژه‌های آن‌ها کار کنید. بسیاری از دانشجو‌ها وقت کافی برای تایپ کردن ندارند و شما می‌توانید به راحتی با آن‌ها در ارتباط باشید تا تایپ تحقیقات و مقالات آن‌ها را عهده بگیرید. اگر علاقه‌مند به تایپ یا ترجمه هستید، مطمئن باشید که بیکار نخواهید بود و حتما پروژه‌های زیادی دریافت خواهید کرد.

 

آموزش

مشاغل اینترنتی

فعالیت در حوزه آموزش و برگذاری کلاس، بسیار با مشاوره دادن شباهت داشته و شروع فعالیت و بستر کاری هردو کاملا شبیه به یکدیگر می‌باشد. شما برای آموزش دادن می‌توانید در سایت‌های مختلف درخواست شغلی بدهید تا با توجه به صلاحدید مدیر سایت، مشغول به کار شوید.

با توجه به شرایط کنونی جهان و شیوع ویروس کرونا، تمام معلمان روی به آموزش مجازی آورده‌اند. اما نگران نباشید، برای آموزش نیازی نیست که حتما در آموزش و پرورش استخدام شوید و شما می‌توانید در سایت‌های مختلف به تدریس بپردازید.

البته بستر کاری آموزش به سایت‌ها خلاصه نمی‌شود و شما مانند باقی مشاغل، می‌توانید با ساخت صفحه کاری خود به‌ صورت مستقل به فعالیت و آموزش بپردازید. البته این کار دارای نکات منفی خاص خودش می‌باشد که قبلا به آن‌ها اشاره کردیم.

همان‌طور که مطالعه فرمودید، مشاغل اینترنتی از تنوع نسبتا بالایی برخوردار هستند و شما در انتخاب زمینه کاری خودتان دارای اختیار کامل هستید. با وجود ویروس کرونا و شرایط فعلی جهان، مشاغل اینترنتی می‌توانند بسیار به شما کمک کنند. مشاغلی که شما را میلیاردر نخواهد کرد، اما به عنوان شغل دوم، درآمد ماهیانه شما را افزایش خواهند داد. شما چه مشاغل اینترنتی دیگری می‌شناسید؟ تجربه خودتان را از فعالیت در این‌گونه مشاغل با ما به ‌اشتراک بگذارید.

برچسب‌ها: ، ،

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.