اپلیکیشن و بازی های رایگان و تخفیف خورده – ۲۱ اسفند - تکفارس 
اپلیکیشن و بازی های رایگان و تخفیف خورده – ۲۱ اسفند - تکفارس 

اپلیکیشن و بازی های رایگان و تخفیف خورده – ۲۱ اسفند

محمد رضا حیدری
۲۱ اسفند ۱۳۹۹ - 12:00
اپلیکیشن و بازی های رایگان

نوبت آن رسیده که به سراغ تخفیف های ویژه‌ی امروز برویم و همچنین مروری داشته باشیم بر تخفیف‌ها و اپلیکیشن و بازی های رایگان همچنان در دسترس در پلی استور. متأسفانه امروز برخلاف همیشه خبری از موارد رایگان در لیست تخفیف‌های اپ استور نیست و تنها شاهد فهرستی از تخفیف‌ها (اپلیکیشن‌ها برخلاف دفعات گذشته سهم بیشتری از این تخفیفات را به خود اختصاص داده‌اند) هستیم که احتمالاً تا حدی برای کسانی که به اپلیکیشن‌های حوزه‌ی یادگیری و مطالعه علاقه دارند جذاب باشند.

بهترین پیشنهادهای امروز (شامل اپلیکیشن و بازی های رایگان):

SiNKR 2 (هم اکنون ۱.۵ دلار؛ قیمت اصلی ۳ دلار)

بازی های رایگان SiNKR 2

SiNKR 2 یک بازی معمایی مینیمالیستی و دنباله‌ای برای عنوان موفق SiNKR است. در این بازی باید با استفاده از قطعات و آیتم‌های مختلف جریان‌ها را به یکدیگر متصل کنید تا به سیستمی یکپارچه دست پیدا کنید.

ARC Launcher Pro (هم اکنون ۱ دلار؛ قیمت اصلی ۴ دلار)

تخفیف ARC Launcher Pro

یک لانچر سه‌بعدی با قابلیت شخصی‌سازی بسیار بالا، عملکرد محور و سه‌بعدی. با استفاده از این لانچر می‌توانید صفحه‌ی اول گوشی خود را به صفحه‌ای کاربردی و با سرعت بالا تبدیل کنید که از طریق آن می‌توانید تقریباً به هر چیزی دسترسی پیدا کنید.

Alpha Launcher Prime (هم اکنون ۱ دلار؛ قیمت اصلی ۴ دلار) 

تخفیف Alpha Launcher Prime

اگر به دنبال یک لانچر کلاسیک و ساده و در عین حال کاربردی و قابل شخصی‌سازی هستید، Alpha Launcher Prime می‌تواند گزینه‌ی خوبی برای شما به حساب بیاید. تم‌های فوق‌العاده متنوع این لانچر و امکانات گسترده‌ی آن قطعاً می‌توانند برای هرکسی که به دنبال ظاهری جدید برای تلفن همراه خود است جذاب باشند.

علاوه بر این موارد، سه اپلیکیشن Learn Spanish from scratch full، Learn German from scratch full و Learn French from scratch full نیز با تخفیفی ۵۰ درصدی و به قیمت ۳ دلار در دسترس هستند که قطعاً می‌توانند مواردی بسیار کاربردی برای علاقه‌مندان به یادگیری این سه زبان اروپایی محسوب شوند.

جدا از برنامه‌ها و بازی‌های بالا، دیگر عناوین تخفیف خورده‌ی امروز شامل لیست زیر می‌شوند:

بهترین پیشنهادهای همچنان در جریان (شامل اپلیکیشن و بازی های رایگان):

در نظر داشته باشید که موارد این لیست ممکن است هرلحظه به قیمت اصلی خود بازگردند و در نتیجه باید هرچه سریع‌تر برای دریافت آن‌ها اقدام کنید.

Neo Monsters (هم اکنون رایگان؛ قیمت اصلی ۱ دلار)

بازی های رایگان Neo Monsters

تیم خود را تشکیل دهید و شروع به آموزش دادن به هیولاها کنید! در Neo Monsters  شما نقش مربیان هیولایی را دارید که کارشان تعلیم هیولاها و شرکت دادن آن‌ها در مبارزات مختلف و مسابقات است. این بازی هیجان‌انگیز تاکنون نظرات مثبت زیادی را داشته و یکی از بهترین‌های این سبک به شمار می‌رود.

Simpan – Note various needs (هم اکنون رایگان؛ قیمت اصلی ۴ دلار)

تخفیف Simpan – Note various needs

دیگر چیزی را فراموش نکنید! با Simpan می‌توانید به‌راحتی هر چیزی را به یاد بیاورید. این اپلیکیشن یادداشت‌برداری به شما اجازه‌ی ذخیره‌ی لینک‌های مختلف، یادداشت‌برداری سریع و تنظیم کردن یادآور برای کارهایتان را می‌دهد و استفاده از آن بسیار راحت است.

Kingdom: Two Crowns (هم اکنون ۷ دلار؛ قیمت اصلی ۱۰ دلار)

بازی های رایگان Kingdom: Two Crowns

یک بازی استراتژیک ساید اسکرولینگ که تقریباً تمامی طرفداران این سبک با آن آشنایی دارند. Kingdom Two Crowns یکی از نسخه‌های این سری مشهور است که در آن قابلیت بازی دونفره بر روی خود تلفن و یا با دستگاهی دیگر اضافه شده و حالا می‌توانید با دوستانتان به فرمانروایی بپردازید!

Kingdom: New Lands (هم اکنون ۴ دلار؛ قیمت اصلی ۱۰ دلار)

بازی های رایگان Kingdom: New Lands

یک نسخه‌ی دیگر از سری Kingdom که به‌نوعی نسخه‌ی پایه‌ی این سری محسوب می‌شود. در این بازی باید با دفاع کردن از شهر کوچک خود در برابر هیولاها و زنده نگه‌داشتن سربازان و پادشاه خود، راه را برای رفتن به دنیاهای بعدی بازی هموار کنید.

دیگر موارد از جمله اپلیکیشن های تخفیف خورده و بازی های رایگان این لیست در زیر لحاظ می‌شوند:

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید