هوآوی P50 از سیستم عامل هارمونی او اس استفاده خواهد کرد - تکفارس 
هوآوی P50 از سیستم عامل هارمونی او اس استفاده خواهد کرد - تکفارس 

هوآوی P50 از سیستم عامل هارمونی او اس استفاده خواهد کرد

مهدی حلوائی
۱۹ اسفند ۱۳۹۹ - 19:06
هوآوی

گوشی P50 هوآوی، اولین محصول این شرکت است که در روز عرضه از سیستم‌عامل هارمونی او اس استفاده می‌کند. براساس گزارش‌های مختلف، این گوشی تست‌های بتای این سیستم‌عامل را با موفقیت پشت سر گذاشته و نتایج امیدوارکننده‌ای را ثبت کرده است.

P50 اولین محصول شرکت هوآوی نیست که از این سیستم‌عامل استفاده می‌کند، اما اولین دستگاهی است که به‌طور کامل به آن متکی است. گفته می‌شود که این گوشی از لنز ۱ اینچی IMX800 سونی و پردازنده‌ی کایرین ۹۰۰۰ استفاده خواهد کرد و در بهار سال جاری از آن رونمایی خواهد شد. گوشی‌های سری P، پرچمدار اصلی شرکت هوآوی محسوب شده و استفاده از سیستم‌عامل هارمونی او اس در این سری، اطمینان کامل شرکت هوآوی به این سیستم‌عامل را نشان می‌دهد.

شرکت هوآوی پس از تحریم شدن توسط آمریکا، دسترسی خود به خدمات گوگل را از دست داد و حالا قرار است که سیستم‌عامل هارمونی او اس آزادی بیشتری را در اختیار این شرکت قرار دهد. هوآوی اعلام کرده که این سیستم‌عامل بسیار کاربردی بوده و توسعه‌دهندگان در کارکردن با آن با هیچ مشکلی روبرو نخواهند شد. هوآوی قصد دارد تا چیزی بین ۳۰۰ تا ۴۰۰ میلیون گوشی هوشمند را به این سیستم‌عامل مجهز کند. گوشی‌های پرچمدار شرکت هوآوی، سیستم‌عامل هارمونی او اس را در ماه فروردین (آپریل) دریافت خواهند کرد.

نسخه‌ی بتای هارمونی او اس ۲٫۰ از آذرماه (دسامبر) برای گوشی‌های P40، میت ۳۰ و میت‌پد پرو در دسترس بوده و سیستم‌عامل هارمونی او اس نیز بر روی برخی ساعت و تلویزیون‌های هوشمند استفاده شده است.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.