بینگ به اشتباه مرگ شاهزاده فیلیپ را اعلام کرد - تکفارس 
بینگ به اشتباه مرگ شاهزاده فیلیپ را اعلام کرد - تکفارس 

بینگ به اشتباه مرگ شاهزاده فیلیپ را اعلام کرد

مهدی ملکی
۱۹ اسفند ۱۳۹۹ - 09:37
بینگ

بینگ (Bing) از در حوزه موتورهای جست‌وجوی اینترنت، با فاصله زیادی بعد از گوگل، جایگاه دوم را در اختیار دارد. با این حال اشتباه جدید این موتور جست‌وجو مسلماً مورد جذابی نیست. این موتور جست‌وجو در حال حاضر با اشاره نادرست به مرگ شاهزاده فیلیپ، همسر ملکه الیزابت دوم در بیمارستان پادشاه ادوارد هفتم، خبرساز شده است.

بینگ و شاهزاده فیلیپ

همان‌طور که در تصویر بالا قابل مشاهده است، هنگام جست‌وجوی عبارت «Duke of Edinburgh» یا «Prince Philip»، موتور جست‌وجوی بینگ نشان می‌دهد که شاهزاده فیلیپ در قید حیات نیست و در سال جای میلادی درگذشته است. با این حال تا جایی که ما می‌دانیم، همسر ملکه الیزابت دوم در قید حیات و اعلامیه کاخ باکینگهام نیز این مورد را تایید کرده است:

به دنبال عمل جراحی موفقیت‌آمیر پنج‌شنبه دوک ادینبورگ در بیمارستان بارتولومئو، اعلیحضرت امروز صبح به بیمارستان پادشاه ادوارد هفتم منتقل شده‌اند. انتظار می‌رود که دوک جهت درمان بیماریش طی چند روز آینده در بیمارستان باقی بماند.

در حال حاضر مشخص نیست که آیا این موضوع به اشتباه ویرایشگر هوش مصنوعی بینگ بازمی‌گردد یا یک اشتباه انسانی است؛ به هر حال اگر یک هوش واقعی پشت این موضوع بوده است، گویا باید دنبال شغل دیگری برود!

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید