تصاویر جدید گلکسی A52 مشخصات کلیدی آن را فاش می کنند - تکفارس 
تصاویر جدید گلکسی A52 مشخصات کلیدی آن را فاش می کنند - تکفارس 

تصاویر جدید گلکسی A52 مشخصات کلیدی آن را فاش می کنند

مهدی ملکی
۱۸ اسفند ۱۳۹۹ - 13:38
سامسونگ گلکسی A52

در حالی که ما منتنظر هستیم تا سامسونگ نهایتاً به صورت رسمی جانشین گوشی هوشمند محبوب میان‌رده خود، گلکسی A51 را معرفی کند، اخیراً تصاویر غیررسمی جدیدی از این محصول با نام گلکسی A52 منتشر شده است. این تصاویر توسط حساب کاربری توییتر Ahmed Qwaider منتشر شده است که ظاهر جلوی دستگاه و ماژول دوربین پشت را فاش می‌کند.

این تصاویر افزون بر ظاهر دستگاه، برخی از مشخصات اصلی پیش‌تر فاش شده مانند دوربین ۶۴ مگاپیکسلی اصلی همراه با پشتیبانی از فناوری OIS و استاندارد مقاومت در برابر آب و گرد و غبار IP67 را نیز تایید می‌کند.

سامسونگ در گذشته نیز چنین مشخصاتی را برای گوشی‌های هوشمند میان‌رده سری گلکسی A خود لحاظ کرده بود اما ما در ورودی‌های اخیر شاهد استفاده از آن‌ها نبودیم. در حالی که تصویر جعبه موجود در پست منبع به وجود شارژر همراه دستگاه اشاره دارد اما یکی دیگر از افشاگران با نام کاربری Abishek Yadav ادعا کرده است که تنها برخی از بازارها برای عرضه محصول با شارژر در نظر گرفته شده‌اند.

مشخصات فاش شده سامسونگ گلکسی A52

گفته می‌شود که سامسونگ گلکسی A52 در دو نسخه مختلف معرفی و به بازار عرضه خواهد شد: یک نسخه که از شبکه ۵G و نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز نمایشگر پشتیبانی می‌کند و به نمایشگر سوپر امولد و پردازنده اسنپدراگون ۷۵۰G مجهز است. دیگری احتمالاً تنها از شبکه ۴G و نرخ تازه‌سازی نمایشگر ۹۰ هرتز پشتیبانی می‌کند و به پردازنده اسنپدراگون ۷۲۰G مجهز خواهد بود. در مورد ابعاد نمایشگر هم انتظار می‌رود که حداقل شاهد یک پنل ۶.۵ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰ × ۲۴۰۰ پیکسل (فول اچ دی+) باشیم.

جدای از رویداد‌های پیشین و تصاویر جدید این خبر، این محصول به تازگی روی داشبور گوگل پلی نیز مشاهده شده است که وجود پردازنده اسنپدراگون ۷۵۰G و سیستم عامل پیش‌فرض اندروید ۱۱ را تایید می‌کند.

سامسونگ گلکسی A52

فهرست‌بندی داشبورد گوگل پلی افزون بر اطلاعات مذکور، شامل یک تصویر از جلوی دستگاه نیز می‌شود که می‌توان در آن نمایشگر دارای بریدگی Infinity-O از نوع امولد را مشاهده کرد. در حقیقت این تصویر با نمایش کامل دکمه پاور، مشخص می‌کند که هیچ حسگر اثر انگشتی دیده نمی‌شود. فهرست‌بندی گلکسی A52 5G روی داشبورد گوگل پلی، جدای از این‌ها، وجود یک رم ۶ گیگابایتی و رزولوشن فول اچ دی پلاس نمایشگر را نیز تایید می‌کند.

ظاهراً دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی گوشی هوشمند جدید سامسونگ در کنار یک لنز ۱۲ مگاپیکسلی فوق عریض، یک لنز ماکرو ۵ مگاپیکسلی و البته یک حسگر تشخیص عمق ۵ مگاپیکسلی تصویربرداری کند.

در ادامه مواری دیگری هم فاش شده‌اند. باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی که از نرخ شارژ ۲۵ وات پشتیبانی می‌کند از مهم‌ترین مواردی است که توجه به آن، یکی از اولویت‌های اصلی خریداران تلقی می‌شود. دوربین سلفی این دستگاه یک لنز ۳۲ مگاپیکسلی است. حسگر تشخیص اثر انگشت نیز زیر نمایشگر قرار گرفته است. گلکسی A52 به صورت پیش‌فرض به اجرای رابط کاربری وان UI 3 مبتنی بر اندروید ۱۱ خواهد پرداخت که کاربران در این بین به فناوری NFC نیز دسترسی دارند.

سامسونگ گلکسی A52

گزارش شده است که سامسونگ برای عرضه گلکسی A52 رنگ‌های سفید، مشکی، آبی و بنفش را در نظر دارد. انتظار می‌رود که دستگاه مورد نظر در ۲ پیکربندی حافظه عرضه شود؛ یک مدل احتمالاً به رم ۶ گیگابایت و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایت و دیگری به رم ۸ گیگابایت و حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایت مجهز شود. علاوه بر این، درگاه کارت میکرو SD کاربر را قادر می‌سازد که حافظه را تا اندازه قابل قبولی افزایش دهد.

شایعه شده است که نسخه ۴G گلکسی A52 با قیمت ۳۴۹ یورو و نسخه ۵G همین دستگاه با قیمت ۴۲۹ یورو معرفی شود؛‌ سخن به معرفی ختم شد. ظاهراً سرانجام ما در انتهای ماه جاری میلادی شاهد رونمایی رسمی سامسونگ از این دستگاه میان‌رده و مورد انتظار باشیم.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید