تاریخ معرفی اوپو رنو ۵ پرو پلاس ۵G در خاور میانه مشخص شد - تکفارس 
تاریخ معرفی اوپو رنو ۵ پرو پلاس ۵G در خاور میانه مشخص شد - تکفارس 

تاریخ معرفی اوپو رنو ۵ پرو پلاس ۵G در خاور میانه مشخص شد

مهدی ملکی
۱۸ اسفند ۱۳۹۹ - 12:53
اوپو رنو ۵ پرو پلاس 5G

از مدت‌ها پیش گزارش‌های غیررسمی به این موضوع اشاره می‌کردند که اوپو رنو ۵ پرو پلاس ۵G سرانجام در بازار خارج از چین نیز معرفی و عرضه خواهد شد. حال شرکت اوپو این موضوع را رسماً تایید کرده است.

اولین رونمایی جهانی گوشی هوشمند مذکور توسط شعبه عربی اوپو، در تاریخ ۲۶ اسفند سال جاری (۱۶ مارس ۲۰۲۱ میلادی) درون خاور میانه رقم خواهد خورد. اگرچه ما مدل مجهز به لنز تله‌فتو این دستگاه را با نام رنو ۵ پرو «پلاس» ۵G می‌شناسیم اما معرفی و عرضه جهانی این دستگاه بدون پسوند «پلاس» روی خواهد داد.

از طرفی نسخه پلاس این دستگاه با نسخه عادی تفاوت‌های دیگری هم دارد. این نسخه به پردازنده اسنپدراگون ۸۶۵ و یک دوربین ۱۳ مگاپیکسل تله‌فتو مجهز است. از دیگر مشخصات آن می‌توان به دوربین ۵۰ مگاپیکسلی سونی IMX788 و یک لنز فوق عریض ۱۶ مگاپیکسل اشاره کرد.

 اوپو رنو ۵ پرو پلاس 5G

باتری نسخه عربی محصول مورد بحث، دارای ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ظرفیت خواهد بود که از نرخ شارژ سریع ۶۵ وات نیز پشتیبانی می‌کند. پشتیبانی از شارژ معکوس برای شارژ محصولات جانبی نیز تایید شده است. فعلاً قیمت این نسخه از دستگاه مشخص نیست اما به صراحت مشخص شده است که رنو ۵ پرو ۵G در کشورهای امارات متحده عربی، عمان، قطر، کویت و بحرین عرضه خواهد شد.

این نسخه از گوشی هوشمند شرکت اوپو در چند وقت اخیر حواشی به شدت زیادی را ایجاد کرده است. شرکت اوپو سال گذشته برخی از گوشی‌های خانواده رنو ۴ خورد را تحت نام فایند X در بعضی از کشور‌ها مجدداً عرضه کرد و حال ظاهراً حداقل یکی از نسخه‌های این سری به چنین سرنوشتی دچار شوند.

براساس گزارش کاربر @evleaks گوشی رو به عرضه فایند ایکس ۳ لایت همان رنو ۵ ۵G است که تحت نامی جدید مجدداً منتشر خواهد شد. همچنین اشاره شده است که فایند ایکس ۳ پرو و نسخه پایه فایند ایکس ۳ گوشی‌های اصیل این خانواده خواهند بود که برخلاف فایند ایکس ۳ لایت در بهار امسال قابلیت‌های جدیدی را به نمایش خواهند گذاشت.

این منبع افزون بر موارد بالا، چندین تصویر را نیز به اشتراک گذاشت است که طراحی مشابه رنو ۵ ۵G با فایند ایکس ۳ لایت را به جز نوشته Reno Glow نمایش می‌هد که ما در این سری مشاهده می‌کنیم؛ بنابراین این می‌تواند تاییدی بر صحت موضوع بالا باشد. این رندرها همچنین در رنگ‌هایی مشابه با مدل مذکور تهیه شده‌اند؛ رنگ‌هایی که شامل آبی، مشکی و صورتی می‌شوند.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.