سه نست هاب جدید گوگل منتشر شد - تکفارس 
سه نست هاب جدید گوگل منتشر شد - تکفارس 

سه نست هاب جدید گوگل منتشر شد

حامد شهرزاد
۱۸ اسفند ۱۳۹۹ - 10:55
google nest hub

روز قبل، گوگل سه پوسته ساعت جدید برای نست هاب و هاب مکس منتشر کرد. این ویژگی‌های جدید با هشت پس‌زمینه مخصوص ساعت به‌صورت تمام صفحه منتشر شده است. این پوسته‌ها برای کسانی که قصد ندارند تا آلبوم عکس ایجاد کنند، منتشر شده است.

به‌روزرسانی: پس از معرفی و عرضه در اوایل این هفته، گوگل امروز صفحه پس‌زمینه ساعت جدید خود را به‌طور رسمی معرفی کرد. اکنون، ۱۱ پس‌زمینه ساعت تمام صفحه در دستگاه‌های این شرکت وجود دارد. اگرچه در توییت امروز صبح، فقط به دستگاه‌های شاخص این شرکت اشاره شده است، اما سایر دارندگان صفحه‌نمایش هوشمند نیز می‌توانند آن را در دستگاه خود تنظیم کنند.

اگر اکنون قصد دارید تا چند پس‌زمینه صفحه ساعت جدید به نست هاب و نست هاب مکس اضافه کنید، کافیست بگویید «Hey Google, set photo frame.» و طرحی را که برای شما مناسب است، انتخاب کنید.

قابلیت نشان دادن آب و هوا به‌تازگی به گوگل نست هاب اضافه شده است

نست هاب گوگل

خبر اصلی: «تایم لس» یا همان ابدی، یک ساعت آنالوگ به‌صورت دایره‌ای و دارای نشان در ساعت ۳، ساعت ۶، ساعت ۹ و ساعت ۱۲ است. عقربه دقیقه و عقربه ساعت با یک سوزن بسیار نازک به هم متصل شدند و عقربه ثانیه نیز به این دو متصل می‌شوند. نوع تیره این صفحه‌نمایش هوشمند دارای زمینه قرمز تیره است، در حالی که طرح روشن آن بیشتر صورتی است.

قابلیت نشان دادن آب و هوا بزرگ‌ترین افزودنی به این صفحه‌نمایش هوشمند است و دارای پس‌زمینه‌ای است که وضعیت فعلی را به کاربر نشان می‌دهد، دقیقاً مانند یک وسیله مخصوص پیش‌بینی آب و هوا. به‌عنوان مثال، رنگ‌های آبی در روزهای آفتابی و ستاره‌ها در شب ظاهر می‌شوند. زمان به‌صورت دیجیتال نمایش داده می‌شود و در حالت‌های مختلف مانند حالت نماد و متن، اطلاعات مربوط به دما در هر دو طرف نشان داده می‌شود.

می‌توانید به‌وسیله فرمان صوتی، نست هاب گوگل را تنظیم کنید

نست هاب گوگل

این سه صفحه پس‌زمینه اولین بار در ساعت هوشمند لنوو در سال ۲۰۱۹ معرفی شده است، اما اکنون برای قرارگیری در نمایشگر بزرگ‌تر ۷ یا ۱۰ اینچی نست هاب تنظیم و منتشر شده است.

برای دسترسی به این پس‌زمینه‌های جدید، برنامه گوگل هوم را باز کنید و دستگاه خود را انتخاب کنید. روی نماد چرخ دنده تنظیمات در گوشه بالا سمت راست کلیک کنید و سپس روی Frame> Clock Clock کلیک کنید. این سه ساعت جدید در انتهای این لیست قرار دارند. گفتن «Hey Google, set photo frame» نیز می‌تواند در نمایشگر هوشمند شما باعث تنظیم این پس‌زمینه‌های جدید شود. عملکردهای اضافی مربوط به این پس‌زمینه‌های جدید در سمت راست صفحه چرخان قرار دارند.

از عصر امروز، این پس‌زمینه‌ها به‌طور گسترده‌ای برای همه کاربران با سیستم‌عامل کست ۱٫۵۲ استفاده شده‌اند. نیازی نیست که کانال «پرویو» را در دستگاه خود انتخاب کنید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید