گلکسی ای ۵۲ ۵ جی احتمالاً به‌زودی معرفی می‌شود - تکفارس 
گلکسی ای ۵۲ ۵ جی احتمالاً به‌زودی معرفی می‌شود - تکفارس 

گلکسی ای ۵۲ ۵ جی احتمالاً به‌زودی معرفی می‌شود

حامد شهرزاد
۱۵ اسفند ۱۳۹۹ - 15:45
galaxy a52 5g

گلکسی ای ۵۲ ۵ جی سامسونگ هنوز به‌طور رسمی معرفی و منتشر نشده است. انتظار می‌رود این گوشی هوشمند اواخر این ماه معرفی شود، اما یک خرده‌فروش در عربستان سعودی قبلاً این گوشی را پیش‌فروش کرده است و تمام مشخصات و تمام مطالب مربوط به این تلفن همراه را ذکر کرده است.

گلکسی ای ۵۲ ۵جی از تراشه اسنپدراگون ۷۵۰ جی بهره خواهد برد

گلکسی ای ۵۲ ۵ جی دارای صفحه‌نمایش ۶٫۵ اینچی سوپر امولد با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل است. نرخ تازه‌سازی این گوشی هوشمند هنوز مشخص نیست، اما به احتمال زیاد ۱۲۰ هرتز خواهد بود (شایعات مربوط به این تلفن همراه همه موارد گفته‌شده را تأیید می‌کند). حسگر اثرانگشت در زیر نمایشگر تعبیه شده است و دو طرف گلکسی ای ۵۲ ۵ جی توسط شیشه گوریلا گلس محافظت می‌شود (البته هنوز نمی‌توانیم تمام این موارد را صد در صد تأیید کنیم).

این تلفن همراه به احتمال زیاد از تراشه اسنپدراگون ۷۵۰ جی کوالکام استفاده خواهد کرد. این گوشی هوشمند حداکثر ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی خواهد داشت و دارای یک اسلات مایکرو اس دی خواهد بود که می‌تواند تا ۱ ترابایت (اسلات کارت دوتایی با طراحی ترکیبی به همراه سیم‌کارت) به حافظه کلی این دستگاه اضافه کند. فعلاً فقط یک پیکربندی حافظه برای گلکسی ای ۵۲ ۵ جی ذکر شده است، اما معمولاً پیکربندی‌های گوشی‌های هوشمند بر اساس منطقه عرضه‌شده، متفاوت خواهد بود.

گلکسی ای ۵۲ ۵جی به ماژول دوربین سه‌گانه مجهز خواهد شد

گلکسی ای ۵۲ ۵ جی سامسونگ

در هر صورت، گلکسی ای ۵۲ ۵ جی دارای یک دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی است که می‌تواند فیلم با رزولوشن ۴ کی ضبط کند. حسگر بعدی یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی (احتمالاً با زاویه دید فوق گسترده) و دو ماژول ۵ مگاپیکسلی است (به‌منظور عکاسی ماکرو و عمق میدان). دوربین سلفی از یک سنسور ۳۲ مگاپیکسلی استفاده می‌کند.

این گوشی هوشمند داری یک باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی است که از طریق یو اس بی سی شارژ می‌شود. توان شارژ گلکسی ای ۵۲ ۵ جی ۲۵ وات است. این تلفن همراه دارای جک هدفون ۳٫۵ میلی‌متری نیست، اما از فناوری ان اف سی بهره می‌برد.

البته به این موضوع توجه داشته باشید که در این وب‌سایت ذکر شده است که این گوشی هوشمند از سیستم‌عامل اندروید ۱۰ بهره خواهد برد، اما ما فکر می‌کنیم این یک اطلاعات غلط است چرا که تلفن در هنگام تست شدن توسط گیک بنچ، از سیستم‌عامل اندروید ۱۱ بهره می‌برد.

این خرده‌فروشی برای گلکسی ای ۵۲ ۵ جی قیمت ۱۶۵۰ ریال عربستان سعودی را عنوان کرده است که برابر ۴۴۰ دلار یا ۳۶۵ یورو است. این با قیمت شایعات مربوط به این گوشی هوشمند مطابقت دارد. یک مدل ۴ جی نیز باید وجود داشته باشد، اما آن مدل هنوز مشخص نشده است.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید