عرضه اوپو بند استایل در ۱۸ اسفند در هند - تکفارس 
عرضه اوپو بند استایل در ۱۸ اسفند در هند - تکفارس 

عرضه اوپو بند استایل در ۱۸ اسفند در هند

حامد شهرزاد
۱۵ اسفند ۱۳۹۹ - 14:47
oppo

شرکت اوپو در ژوئن سال ۲۰۲۰ برند اوپو بند را معرفی و عرضه کرد و ۹ ماه بعد، سرانجام دستگاه‌های پوشیدنی از بازار داخلی این شرکت یعنی چین، به سمت بازارهای جهانی عرضه شدند. اولین بازار این شرکت به‌جز چین، کشور هند خواهد بود. این محصولات قرار است روز دوشنبه ۱۸ اسفند (۸ مارس) با اندکی تغییر در نام معرفی و عرضه شوند و اکنون شرکت اوپو نام این گجت های پوشیدنی را بند استایل انتخاب کرده است.

دو نوع دستگاه پوشیدنی وجود دارد برای معرفی و عرضه در کشور هند وجود دارد: یکی مچ‌بند ساده تی پی یو و دیگری گزینه شیک‌تر با قسمت‌های فلزی.

باتری اوپو بند استایل تا دو هفته دوام می‌آورد

اوپو بند استایل

اوپو باند استایل دارای ۱۲ حالت ورزشی است که یکی از آن‌ها برای دوندگان مسافت طولانی مناسب است. این گروه خاص از ورزشکاران به‌ندرت در دستگاه‌های پوشیدنی مقرون به‌صرفه مورد توجه قرار می‌گیرند. اوپو جزو معدود شرکت‌هایی است که به این نوع دوندگان حرفه‌ای اهمیت می‌دهد. همچنین، یک مانیتور ضربان قلب به‌صورت مداوم وجود دارد. اوپو قصد دارد اندازه‌گیری میزان اکسیژن موجود در خون را نیز به‌وسیله گجت هوشمند جدید خود، در اختیار کاربران قرار دهد. شرکت اوپو ادعا می‌کند که بند استایل می‌تواند هر ثانیه میزان اکسیژن موجود در خون را برای هشت ساعت متوالی اندازه‌گیری کند.

طول عمر معمول باتری در این گجت پوشیدنی هوشمند ۱۴ روز است و مدت‌زمان شارژ بعد از دو هفته ۱٫۵ ساعت است. دستگاه‌های پوشیدنی در چین دارای قابلیت ان اف سی هستند، اما شرکت اوپو در هند این روش اتصال را در یک بیانیه مطبوعاتی در تاریخ انتشار بیان نکرد. قیمت این دستگاه در چین مشخص است. این گجت پوشیدنی در چین قیمتی معادل ۳۰ دلار آمریکا یا ۲۷ یورو دارد، بنابراین قیمت اوپو بند استایل نباید بیش از ۲۵۰۰ روپیه هند باشد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.