قابلیت پرسش و پاسخ Q&A به تیک‌تاک اضافه شد - تکفارس 
قابلیت پرسش و پاسخ Q&A به تیک‌تاک اضافه شد - تکفارس 

قابلیت پرسش و پاسخ Q&A به تیک‌تاک اضافه شد

محمدحسین فرقانی
۱۵ اسفند ۱۳۹۹ - 14:30
قابلیت پرسش و پاسخ Q&A به تیک‌تاک اضافه شد - تکفارس 

تیک‌تاک، یکی از محبوب‌ترین پلتفرم‌های حال حاضر در فضای مجازی، به افزودن قابلیت‌ها و ویژگی‌های جدید برای حفظ میزان رشد کاربران خود ادامه می‌دهد. این شرکت اخیراً قابلیت جدیدی تحت عنوان Q&A (پرسش و پاسخ) معرفی نمود که به کاربران این اجازه را می‌دهد تا بازخوردهایشان را برای تولیدکنندگان محتوا در این پلتفرم ارسال نمایند؛ درست مثل قابلیت جعبهٔ پرسش (Question Box) اینستاگرام.

امروز در بلاگ رسمی تیک‌تاک از این قابلیت جدید رونمایی شد. کاربران هم‌اکنون می‌توانند به‌جای نوشتن کامنت برای ویدیوهای تیک‌تاک، سوالات خود را در بخش جدید بپرسند. به گفتهٔ این شرکت، قابلیت جدید پرسش و پاسخ تیک‌تاک، کار را برای تولیدکنندگان آسان‌تر خواهد نمود.

تیک‌تاک پرسش و پاسخ

لازم است ذکر شود سؤال و جواب‌ها، یکی از کلیدی‌ترین بخش‌های مکالمات درون پلتفرم تیک‌تاک می‌باشند. با استفاده از این قابلیت جدید، کاربران می‌توانند برای فهم بیشتر محتوا و مطالب قرارداده‌شده، سوالاتی که در ذهنشان دارند را بپرسند و تولیدکننده‌ها نیز قادر خواهند بود به‌صورت مستقیم با مخاطبین خود ارتباط برقرار کنند. کاربران با اضافه‌کردن برچسب Q&A به کامنت‌های خود، کاری می‌کنند سوالاتشان از سایر کامنت‌های که برای ویدیوی مورد نظر جدا گردد.

این ویژگی جدید، که رسماً با نام TikTok Q&A شناخته می‌شود، صندوق دریافتی مجزا در اختیار تولیدکنندگان محتوا قرار داده و دریافت و پاسخ به سوالات مخاطبین را برای آن‌ها بسیار ساده‌تر می‌کند. درست مثل اینستاگرام، قابلیت TikTok Q&A برای ویدیوهای زنده (لایو) نیز قابل استفاده است. دکمهٔ جدیدی در بخش کامنت‌های هر ویدیوی تیک‌تاک برای این ویژگی جدید در نظر تعبیه شده.

این قابلیت برای تمامی افرادی که تیک‌تاک آن‌ها را به‌عنوان تولیدکننده محتوا (Creator) به رسمیت می‌شناسد، قابل استفاده خواهد بود؛ تنها پیش‌نیاز آن به‌روزرسانی برنامهٔ تیک‌تاک به آخرین نسخه است. هم‌چنین لازم است ذکر شود قابلیت TikTok Q&A به‌طور پیش‌فرض غیرفعال است، از این جهت کاربران باید برای فعال‌سازی آن به بخش تنظیمات برنامه مراجعه کنند. آخرین نسخهٔ برنامهٔ تیک‌تاک هم‌اکنون برای کاربران سیستم‌عامل‌های اندروید و آی‌اواس قابل دریافت است.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.