شیائومی می ۱۱ الترا یک قدم به رونمایی نزدیک تر شد - تکفارس 
شیائومی می ۱۱ الترا یک قدم به رونمایی نزدیک تر شد - تکفارس 

شیائومی می ۱۱ الترا یک قدم به رونمایی نزدیک تر شد

خشایار جهانی
۱۵ اسفند ۱۳۹۹ - 12:45
Mi 11 Ultra

اگر فکر می‌کنید که گوشی شیائومی می ۱۰ الترا، که سال قبل معرفی شد، فوق‌العاده بود، باید صبر کنید و ببینید می ۱۱ چه دیوانه‌کننده خواهد بود. به‌علاوه، احتمالاً باید منتظر یک دوربین فوق عالی و همه‌کاره از طرف می ۱۱ الترا باشیم.

به‌هرحال، همان‌طور که در تصویر زیر می‌بینید، گوشی می ۱۱ الترا در اندونزی گواهی ثبت گرفت که متاسفانه اطلاعات زیادی از این گوشی به ما نمی‌دهد، اما مشخص است که این گوشی یک گام دیگر به معرفی و عرضه جهانی (برخلاف می ۱۰ الترا) نزدیک‌تر شده است.

Mi 11 Ultra

طبق تصاویر افشاشده این گوشی در ماه گذشته، می‌دانیم که کد می ۱۱ الترا M2102k1G است. از طریق همان تصاویر و ویدیوها، متوجه شدیم که این گوشی دارای نمایشگر آمولد (AMOLED) 6.81 اینچی WQHD پلاس، نرخ نوسازی تصویر ۱۲۰ فریم بر ثانیه، گواهی IP68 مقاومت در برابر آب و گردوغبار، بلندگوهای استریو، پردازنده اسنپدراگون ۸۸۸ و باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپری به‌همراه پشتیبانی از شارژر ۶۷ واتی بی‌سیم و باسیم است که به‌علاوه، دارای قابلیت شارژ بی‌سیم معکوس ۱۰ واتی نیز هست.

می 11 الترا

بخش دوربین این گوشی یک دنیای جدا برای خود دارد. دوربین ۵۰ مگاپیکسلی اصلی تقریباً بزرگ‌ترین حسگری است که در یک گوشی دیده شده است. در کنار آن شاهد حسگر ۴۸ مگاپیکسلی فوق عریض و حسگر ۴۸ مگاپیکسلی پریسکوپی با قایبلیت زوم اپتیکال ۵ برابر و زوم دیجیتال ۱۲۰ برابر هستیم.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.