وان پلاس ۹، ۹ ای و ۹ پرو توسط اسپیجن تأیید شد - تکفارس 
وان پلاس ۹، ۹ ای و ۹ پرو توسط اسپیجن تأیید شد - تکفارس 

وان پلاس ۹، ۹ ای و ۹ پرو توسط اسپیجن تأیید شد

حامد شهرزاد
۱۵ اسفند ۱۳۹۹ - 12:20
وان پلاس ۹، ۹ ای و ۹ پرو توسط اسپیجن تأیید شد - تکفارس 

انتظار می‌رود شرکت وان پلاس سری ۹ گوشی‌های هوشمند خود را به‌زودی معرفی و وارد بازار کند. در ماه دسامبر شایعاتی منتشر شده بودند که بیان می‌کردند ممکن است دستگاه سومی نیز به محصولات پرچم‌دار اصلی و پرو وان پلاس با نام ۹ ای اضافه شود. ما هنوز اطلاعاتی در مورد مشخصات فنی آن در اختیار نداریم، اما این تلفن همراه به‌تازگی در وب‌سایت تولیدکننده لوازم جانبی محبوب اسپیجن ظاهر شده است. این موضوع تأیید می‌کند که گوشی هوشمند جدید وان پلاس با نام ۹ ای در راه است.

شرکت‌های بزرگی مانند اسپیجن به‌ندرت این نوع اطلاعات را اشتباه منتشر می‌کنند، زیرا این شرکت‌ها که مسئول تولید لوازم جانبی گوشی‌های هوشمند مختلف هستند، قبل از معرفی رسمی یک تلفن همراه، به موقع اطلاعات لازم را در مورد دستگاه‌های آینده دریافت می‌کنند تا بتوانند لوازم جانبی مربوط به آن دستگاه را به موقع منتشر کنند.

وان پلاس 9 ای

وان پلاس ۹، ۹ پرو و ۹ ای در وب‌سایت اسپیجن لیست شده است.

در این حالت، مشخص است که باید منتظر معرفی رسمی وان پلاس ۹ ای توسط شرکت سازنده باشیم. البته تاکنون هیچ شایعه‌ای در مورد وان پلاس ۹ آر وجود نداشته است، اما شاید گوشی هوشمند جدید وان پلاس با این نام منتشر شود. از نظر مشخصات فنی، ما انتظار داریم که دستگاه جدید شرکت وان پلاس از تراشه اسنپدراگون ۶۹۰ به‌علاوه ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی بهره ببرد.

این تراشه بسیار شبیه به تراشه استفاده شده در نورد ان ۱۰ است که این موضوع را در ذهن کاربران ایجاد کرده است که آیا این گوشی‌های هوشمند در بازارهای یکسان به فروش می‌رسند و با یکدیگر رقابت می‌کنند یا وان پلاس ایده‌های دیگری برای این دو گوشی هوشمند در نظر دارد. ما هنوز نمی‌دانیم که تلفن وان پلاس ۹ چه زمانی وارد بازار می‌شود، اما امیدواریم که وان پلاس این سری را در روز دوشنبه ۱۸ اسفند (۸ مارس) معرفی و منتشر کند.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.