اتومبیل های هیبریدی ۲۰۲۱ نیرو کیا به چند ویژگی جدید فنی مجهز می‌شوند - تکفارس 
اتومبیل های هیبریدی ۲۰۲۱ نیرو کیا به چند ویژگی جدید فنی مجهز می‌شوند - تکفارس 

اتومبیل های هیبریدی ۲۰۲۱ نیرو کیا به چند ویژگی جدید فنی مجهز می‌شوند

حامد شهرزاد
۱۵ اسفند ۱۳۹۹ - 11:49
kia

هنگامی که بسیاری از وب‌سایت‌های مخصوص بررسی اتومبیل ها در سال ۲۰۱۸ خودروی پلاگین هیبرای کیا را بررسی کردند، نسبت به کارایی و پشتیبانی استاندارد کیا از سیستم کار پلی و اندروید اتو نظر مثبتی داشند، اگرچه طراحی آن کمی کسل‌کننده به نظر می‌رسید و پیشرانه فاقد طراحی به‌روز شده بود. اکنون، مدل‌های هیبریدی و پلاگین هیبریدی به‌روز شده ۲۰۲۱ شرکت کیا در دست توسعه است. اگرچه مشکلات و کمبودهای نسخه‌های پیشین تقریباً در مدل جدید نیز باقی مانده است، اما برخی از فناوری‌های مربوط به ارگونومی در داخل خودرو در حال بهبود یافتن و توسعه است.

این بار، وسایل نقلیه مجهز به صفحه‌نمایشی که برای نشان دادن اطلاعات مختلف و سرگرم کردن سرنشینان طراحی شده و دارای اندازه ۸ اینچی است، به‌صورت استاندارد از کار پلی بی‌سیم اپل و اندروید اتو پشتیبانی می‌کنند. با خرید و استفاده از این اتومبیل جدید کیا، قادر خواهید بود تا به‌صورت بی‌سیم دستگاه‌های مختلف خود را شارژ و از آن‌ها استفاده کنید. این به آن معناست که هنگام استفاده از وسایل مختلف خود مانند تلفن همراه، دیگر نگران پیدا کردن کابل مناسب برای اتصال آن به اتومبیل نخواهید بود.

اتومبیل جدید کیا دارای سیستم رانندگی هوشمند خواهد بود

اتومبیل های هیبریدی ۲۰۲۱ نیرو کیا

به همین ترتیب، هر اتومبیل جدیدی که به ناوبری و کنترل هوشمند در هنگام رانندگی مجهز باشد، از ویژگی‌های پیشرفته کمک‌راننده برخوردار خواهد شد، از جمله کنترل هوشمند در هنگام رانندگی و دور زدن بر پایه ناوبری (ان اس سی سی سی). همان‌طور که در وبلاگ اتوبلاگ شرح داده شده است، این ویژگی از اطلاعات ناوبری برای تنظیم سرعت در هنگام دور زدن در  جاده استفاده می‌کند و شرکت کیا قول داده است که نقشه را در برنامه مک کر خود به مدت ۱۰ سال به‌روز کند.

کیا قیمت اتومبیل جدید خود را افزایش داده است

اتومبیل های هیبریدی ۲۰۲۱ نیرو کیا

با توجه به تغییرات زیادی که در اتومبیل‌های جدید شرکت کیا رخ داده است، قیمت تمام‌شده آن‌ها نیز با افزایش روبه‌رو خواهند شد. بنابراین، اگرچه مدل ای ایکس پرمیوم که در سال ۲۰۱۸ منتشر شد، دارای قیمت پایه ۳۴۵۰۰ دلار بود، قیمت پایه نسخه ۲۰۲۱ به ۳۶۵۵۰ دلار افزایش خواهد یافت. وب‌سایت کیا موتورز لیست کاملی از مشخصات و قیمت‌های اتومبیل‌های خود از جمله این اتومبیل را ارائه داده است و این شرکت گفت که جزئیات بیشتر ۲۰۲۱ نیرو ای وی در اواخر سال مشخص خواهد شد و آن را منتشر خواهد کرد. در هر صورت، این تغییر قیمت منطقی است، چراکه شرکت خودروسازی کیا موتورز بهبودهای فراوانی را در مدل جدید این خودرو اعمال کرده است.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.