جزئیات تازه‌ای از سامسونگ گلکسی ایکس کاور ۵ فاش شد - تکفارس 
جزئیات تازه‌ای از سامسونگ گلکسی ایکس کاور ۵ فاش شد - تکفارس 

جزئیات تازه‌ای از سامسونگ گلکسی ایکس کاور ۵ فاش شد

مهدی ملکی
۱۴ اسفند ۱۳۹۹ - 17:00
سامسونگ گلکسی ایکس کاور ۵

سامسونگ در حال آماده‌سازی برای معرفی و عرضه یک نسخه جدید در سری زخمت و منحصر به فرد خود یعنی ایکس کاور (Xcover) است. جدای از گواهینامه‌های رسمی گلکسی ایکس کاور ۵ که پیش از این بارها آن‌ها را دیده‌ایم، برخی از شایعات نیز به احتمال رونمایی از این دستگاه اشاره کرده‌اند و در ادامه یک گزارش جدید به افشای مشخصات اصلی آن پرداخته است.

انتشار یک رندر جدید از سامسونگ گلکسی ایکس کاور ۵

به نظر می‌رسد که این محصول سرانجام در تاریخی نامعلوم از ماه جاری میلادی به صورت رسمی معرفی شود و برای کاربران اروپایی با قیمت ۲۸۹ الی ۲۹۹ یورو در دسترس قرار گیرد. انتظار می‌رود که گلکسی ایکس کاور ۵ تنها در رنگی به‌خصوص که در تصویر زیر قابل مشاهده است و با نام Graphite Black شناخته می‌شود، راهی بازار شود.

سامسونگ گلکسی ایکس کاور ۵

گفته می‌شود که این گوشی هوشمند جدید سامسونگ به یک نمایشگر ۵.۳ اینچی ۷۲۰ × ۱۴۸۰ پیکسل از نوع ال سی دی مجهز خواهد بود که توسط فناوری گوریلا گلس ۶ محافظت می‌شود. افزون بر مقاومت در برابر آب و گرد و غبار، گواهینامه MIL-STD 810G تایید می‌کند که گلکسی ایکس کاور ۵ در برابر ضربات و شرایط سخت نیز به مشکلی دچار نخواهد شد.

دستگاه یاد شده مبتنی بر یک پردازنده اگزینوس ۸۵۰ است که در کنار یک رم ۴ گیگابایت و حافظه داخلی ۶۴ گیگابایت وظیفه پردازش داده‌های کاربران را دارد. همان‌طور که انتظار می‌رود، از ۲ سیم‌کارت نیز پشتیبانی می‌شود. در قسمت پشت دستگاه می‌توان یک دوربین ۱۶ مگاپیکسل با دیافراگم f/1.8 همراه با یک فلش ال ای دی را مشاهده کرد. در قسمت جلویی دستگاه از یک دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی استفاده شده است.

باتری نیز ۳۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت ظرفیت خواهد داشت که کاربران می‌توانند آن را با نرخ ۱۵ وات شارژ کنند. سامسونگ گلکسی ایکس کاور ۵ به صورت پیش‌فرض به اندروید ۱۱ مجهز خواهد بود. از طرفی ابعاد آن ۱۴۷.۱ × ۷۱.۶ × ۹.۲ میلی‌متر است و ۱۷۲ گرم وزن دارد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.