احتمال معرفی آیفون تاشو اپل در سال ۲۰۲۳ - تکفارس 
احتمال معرفی آیفون تاشو اپل در سال ۲۰۲۳ - تکفارس 

احتمال معرفی آیفون تاشو اپل در سال ۲۰۲۳

حامد شهرزاد
۱۲ اسفند ۱۳۹۹ - 16:49
iphone

شایعات در مورد آیفون‌های تاشو موضوع جدیدی نیستند، اما تحلیلگر معروف یعنی مینگ چی کو که پیش‌بینی‌های دقیقی از محصولات اپل در گذشته ارائه داده است، درباره احتمال معرفی و عرضه یک گوشی تاشو از طرف اپل، اطلاعاتی را منتشر کرده است. وی بیان کرد که ممکن است اپل در حال بررسی مقدمات لازم برای معرفی یک گوشی آیفون تاشو در سال ۲۰۲۳ باشد و این گوشی ممکن است در سال ۲۰۲۳ وارد رقابت با دیگر گوشی‌های تاشو شود. همان‌طور که مگ رومرز گزارش داده است، صفحه‌نمایش این دستگاه بین ۷٫۵ تا ۸ اینچ خواهد بود. شایعات قبلی نشان می‌داد که صفحه‌نمایش این دستگاه کوچک‌تر از این مقدار و به اندازه نمایشگر آیفون ۱۲ پرو مکس نزدیک‌تر خواهد بود.

گزارش‌های زیادی در مورد طراحی نمونه اولیه آیفون تاشو اپل گزارش شده است، اما طبق گزارش مک رومرز، مینگ چی کو بیان کرد که این محصول «به‌طور رسمی منتشر نشده است.» از طرف دیگر، رقبایی مانند سامسونگ، موتورولا و رویول تلفن‌های تاشو زیادی را منتشر کرده‌اند، اگرچه این گوشی‌ها فعلاً بسیار گران هستند و البته این موضوع بدیهی است چراکه این فناوری به‌تازگی به بازار معرفی شده است.

اپل احتمالاً در حال بررسی فناوری‌های مختلف ساخت یک گوشی تاشو است

آیفون تاشو

طبق گفته مینگ چی کو، صفحه‌نمایش تاشو به اندازه آیپد مینی خواهد بود، بنابراین به نظر می‌رسد که اپل روش گلکسی فولد سامسونگ را در پیش گرفته است که به‌جای زد فلیپ یا روش رازر تلفن‌های تاشو کوچک، تلفن‌های با اندازه معمولی را به‌صورت تبلت های کوچک در می‌آورد. اما به نظر می‌رسد که تلفن‌های تاشو که به‌صورت یک رایانه لوحی در می‌آیند، محبوب‌ترین نوع گوشی‌های تاشو هستند. مشخص نیست چه کسی نمایشگرهای تاشو آیفون بعدی را تولید خواهد کرد، اما شایعاتی در مورد همکاری اپل با ال جی و سامسونگ وجود دارد.

اگرچه شایعات در مورد نمونه اولیه این گوشی طبق این گزارش و اخبار قبلی حاکی از آن است که اپل در واقع در حال توسعه یک تلفن تاشو است، هنوز دقیقاً مشخص نیست که این گوشی تاشو در چه زمانی معرفی و عرضه خواهد شد. تاریخ انتشار احتمالی که مینگ چی کو بیان کرده است (سال ۲۰۲۳) به این موضوع بستگی دارد که آیا اپل می‌تواند فناوری کلیدی برای تولید یک گوشی تاشو و مسائل تولید انبوه آن را تأمین کند یا خیر. همان‌طور که در بسیاری از گوشی‌های تاشو مشاهده می‌شود، نصب صحیح اجزای گوشی‌های تاشو بسیار دشوار است. با این حال، اگر اپل بتواند این کار را انجام دهد، ممکن است پس از یافتن خطاها و مشکلات دیگر شرکت‌ها، یک فناوری را اتخاذ کنید و سپس محصولاتی را ارائه دهد که علاوه بر داشتن ظاهر زیبا، بادوام و قدرتمند نیز باشند. اپل معمولاً دیرتر از باقی شرکت‌ها فناوری‌های جدید را در محصولاتش قرار می‌دهد، اما آن‌ها بهترین نوع این فناوری‌ها هستند.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید