مایکروسافت به کاربران یک سرفیس پرو ۷+ هدیه می دهد - تکفارس 
مایکروسافت به کاربران یک سرفیس پرو ۷+ هدیه می دهد - تکفارس 

مایکروسافت به کاربران یک سرفیس پرو ۷+ هدیه می دهد

مهدی ملکی
۱۱ اسفند ۱۳۹۹ - 16:45
مایکروسافت سرفیس پرو ۷+

حساب توییتر رسمی مایکروسافت مکانیکز (Microsoft Mechanics) به تازگی بیانه‌ای را در مورد اهدای یک سرفیس پرو ۷+ به کاربران منتشر کرده است. طی این بیانیه ذکر شده است که شما می‌توانید با استفاده از هشتگ #MSIgnite از تاریخ ۱۲ اسفند تا ۱۵ اسفند شانس خود برای برنده شدن این محصول را امتحان کنید.

سرفیس پرو ۷+ که مخصوص کسب‌وکار توسعه یافته، به یک پردازنده اینتل Core i5، رم ۸ گیگابایت و حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایت، اتصال شبکه ۴G و یک کاور قرمز رنگ مجهز است. این مجموعه در کل حدود ۱۶۱۰ دلار ارزش دارد.

چطور در این رویداد شرکت کنیم؟

شما می‌توانید با توییت مجدد یا اشتراک‌گذاری یکی از پستهای صفحه مایکروسافت مکانیکز در توییتر، فیسبوک یا لینکدین که هر دو هشتگ #MechSweepstakes و #MSIgnite را داراست، شانس خود را امتحان کنید.

مایکروسافت روزانه تنها اجازه می‌دهد که هر کاربر یک بار شانس خود را روی لینکدین، توییتر یا فیسبوک امتحان کند. افرادی که در یکی از روزها به موفقیت نرسند، در روز بعد درون لیست مایکروسافت لحاظ نمی‌شوند. شما می‌توانید اطلاعات جانبی و مورد نیاز دیگر را در این صفحه مطالعه کنید.

البته این اولین باری نیست که در این اواخر یکی از محصولات خانواده سرفیس حاشیه‌ساز می‌شود. به تازگی پتنت‌های جدیدی افشا شده‌اند که نشان می‌دهند شاید مایکروسافت به دنبال مهیا ساختن قاب‌های قابل تعویض برای سرفیس لپ تاپ بعدی خود به‌خصوص سرفیس لپ تاپ ۴ باشد. این درپوش‌‌ها در صورت معرفی و عرضه می‌توانند شخصی‌سازی دستگاه سرفیس شما را تا حد زیادی آسان و البته مطابق سلیقه شما کنند.

مایکروسافت سرفیس پرو ۷+

این پتنت (ثبت اختراع) که مدتی پیش گزارش شده است، یک پنل با قفل درونی را به نمایش می‌گذارد که به لطف طراحی جدید محصول مایکروسافت می‌تواند از آن جدا شود. احتمالاً این طراحی سبب خواهد شد تا پنل‌های مختلف به صورت مجزا از خود سرفیس، توسط فروشگاه‌های مختلف به فروش برسند.

با این حال باید در نظر داشت که این پنل‌ها شاید هرگز به یک محصول واقعی بدل نشوند اما می‌توانند جلوه‌گر تلاش‌های مایکروسافت برای دوری جستن از طراحی‌های مرسوم و سنتی باشند. در واقع پنل‌های مذکور در بدترین حالت نشان می‌دهند که مایکروسافت به دنبال راهی است تا محصولات خود را از دستگاه‌های انبوه موجود در بازار متمایز سازد. از طرفی اگر چنین چیزی حتی حقیقت داشته باشد ما هرگز نمی‌توانیم زمان معرفی رسمی آن را پیش‌بینی کنیم.

برای مثال می‌توان به زمان معرفی سرفیس پرو ۷+ اشاره کرد. مایکروسافت با معرفی این محصول در زمانی غیرمحتمل حتی برخی از معروف‌ترین افشاگران این صنعت را متعجب کرد؛ این اتفاق در حالی رخ داد که انتظار معرفی سرفیس ۸ پرو به شدت محتمل به نظر می‌رسید.

بنابراین مایکروسافت برخلاف اکثر شرکت‌های تولیدکننده سخت‌افزار از یک برنامه قابل پیش‌بینی برای عرضه محصولات محبوب سری سرفیس خود استفاده نمی‌کند؛ گاهی اوقات روند معرفی محصول جدید یک سری بیش از یک سال به طول می‌انجامد و به این صورت پیش‌بینی را حتی از قبل نیز سخت‌تر می‌کند. جدای از این که شما شاید با امتحان کردن شانس خود در این رویداد برنده یک سرفیس پرو ۷+ شوید اما این محصول هنوز هم برای کاربری غیرحرفه‌ای در نظر گرفته نشده است.

اگر گزارش‌های غیررسمی صحت داشته باشند، مشتریان غیرتجاری مایکروسافت باید برای دست‌یابی به نسخه پایه سرفیس پرو ۷ بین ۷ تا ۹ ماه منتظر بمانند. دستگاه مذکور که با قیمت پایه ۷۵۰ دلار و ابعاد نمایشگر ۱۲.۳ اینچ در اکتبر سال ۲۰۱۹ معرفی شده بود، می‌تواند شاهد عرضه نسخه بعدی خانواده خود در مدت یک سال یا نهایتاً دو سال پس از معرفی رسمی باشد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید