معرفی ویدیویی ویژگی‌های جدید اندروید ۱۱ - تکفارس 
معرفی ویدیویی ویژگی‌های جدید اندروید ۱۱ - تکفارس 

معرفی ویدیویی ویژگی‌های جدید اندروید ۱۱

مهدی ملکی
۹ اسفند ۱۳۹۹ - 12:30
بررسی ویدیویی اندروید ۱۱

گوگل سال‌ها پیش که با خرید شرکت‌های جدید سرانجام حق توسعه سیستم عامل اندروید را به دست آورد، اصلاً هواداران زیادی در این زمینه نداشت. اکثر کاربران و شرکت‌های بزرگ ذکر می‌کردند که اندروید هم مانند بسیاری از پروژه‌های دیگر این شرکت به جایی نمی‌رسد و در نطفه خفه خواهد شد. با این حال شرکت‌های دیگری مانند مایکروسافت که به مراتب سابقه بیشتری در زمینه سیستم عامل دارند، هنوز هم از موفقیت بی‌نظیر اندروید مبهوت هستند و اندروید ۱۱ به عنوان یک قدم محکم، در حال عرضه است.

از آن سو می‌توان به اپل اشاره کرد که با وجود شروع زودتر، اکنون در بازار گوشی‌های هوشنمد سهم کمتری دارد و آی او اس دومین سیستم عامل این صنعت تلقی می‌شود. بنابراین بعید نیست که تعداد زیادی از شما کاربران نیز به چنین دستگاه‌هایی مجهز باشید.

گوگل مدتی پیش به‌روزرسان اندروید ۱۱ را در اختیار طیف گسترده‌ای قرار داد و به‌زودی این طیف گسترش خواهد یافت. در ویدیو اختصاصی زیر به معرفی ویژگی‌ها و قابلیت‌های جدید اندروید ۱۱ می‌پردازیم که شما به واسطه آن می‌توانید آماده دریافت اندروید ۱۱ (یا حتی راضی به دریافت آن!) شوید. لازم به ذکر است که این ویدیو در هر دو کیفیت ۱۰۸۰p و ۷۲۰p قابل دریافت است؛ منتظر نظرات و پیشنهادهای شما هستیم.

دانلود ویدیو با کیفیت ۱۰۸۰p | دانلود ویدیو با کیفیت ۷۲۰p

این دو سیستم عامل که بیش از یک دهه پیش رقابت خود را آغاز کردند، هنوز هم با قدرت ادامه می‌دهند. اگرچه آی او اس به لطف کنترل اپل بر هر دو بخش نرم‌افزار و سخت‌افزار می‌تواند بسیار یکپارچه و قابل احترام ظاهر شود اما از طرفی اندروید ۱۱ می‌تواند در محدوده بی‌انتهایی از گوشی‌های هوشمند استفاده شده و قابلیت‌های خود را به صورت‌های مختلفی نشان دهد. نظرتان درباره تقابل اندروید ۱۱ و نسخه‌های جدید آی او اس چیست؟

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.