فهرست بندی دو گوشی جدید نوبیا روی TENAA فاش شد - تکفارس 
فهرست بندی دو گوشی جدید نوبیا روی TENAA فاش شد - تکفارس 

فهرست بندی دو گوشی جدید نوبیا روی TENAA فاش شد

مهدی ملکی
۸ اسفند ۱۳۹۹ - 22:00
نوبیا رد مجیک

شرکت «نوبیا» (Nubia) در حال برنامه‌ریزی برای معرفی سری گوشی‌های هوشمند رد مجیک ۶ است و اخیراً دو محصول جدید این تولیدکننده نیز روی وب‌سایت TENAA ظاهر شده‌اند. اگرچه فهرست‌بندی حال حاضر این محصول روی سایت مذکور تنها دارای تصاویر است و خبری از توضیحات نیست اما به اندازه‌ای به ما اطلاعات می‌دهند که برخی از مشخصات کلیدیشان را حدس بزنیم.

این دو دستگاه در قسمت جلوی خود به یک دوربین سلفی مجهز خواهند بود که در گوشه سمت راست و بالای نمایشگر و نزدیک به حاشیه دستگاه مشاهده می‌شود. قسمت پشتی این دو محصول شباهت زیادی با نوبیا رد مجیک ۵G/5S، دو گوشی هوشمند دیگر این شرکت دارند.

نوبیا رد مجیک

محصولات جدید نوبیا در حال حاضر با شماره مدل‌های NX669J و NX669J-P- فهرست‌بندی شده‌اند که احتمالاً مدل دوم، مربوط به نسخه پرو آن باشد. از دیگر قسمت‌های آشکار می‌توان به دکمه‌های مخصوص گیمینگ نام برد. هر دو دستگاه مذکور دارای دکمه‌های شانه‌ای (تریگر) و حسگر تشخیص اثر انگشت زیر نمایشگر هستند.

در پنل پشت به صراحت می‌توان ماژول دوربین سه‌گانه را مشاهده کرد که در حالت عمودی چیده شده‌اند. این تصاویر با رندرهایی که پیش‌تر در ماه ژانویه فاش شده بودند، کاملاً در تضاد هستند. به هر حال رندرهای پیشین احتمالاً مربوط به نسخه‌های اولیه یا مدل دیگری بوده‌اند که ما هنوز آن را ندیده‌ایم.

نوبیا رد مجیک

جدای از این ما می‌دانیم که رد مجیک ۶ پرو به یک نمایشگر با نرخ تازه‌سازی ۱۴۴ هرتز، پردازنده اسنپدراگون ۸۸۸ و نرخ شارژ سریع ۱۲۰ وات مجهز خواههد بود. گفتنی است که نرخ شارژ خارق‌العاده این نسخه، در مدل پایه رد مجیک ۶ پشتیبانی نخواهد شد. این سری مرموز در تاریخ ۱۳ اسفند سال جاری (۴ مارس ۲۰۲۱ میلادی) همراه با ساعت هوشمند رد مجیک واچ معرفی خواهد شد.

جدای از این، مدیر عامل اجرایی شرکت نوبیا، نی فی (Ni Fei) در یک خبر دیگر به تازگی مشخص کرده است که رد مجیک ۶ پرو همراه با شارژ درون جعبه عرضه خواهد شد؛ شاید این مورد در این اواخر که اکثر تولیدکنندگان به پیروی از اپل، شارژ را درون جعبه محصول لحاظ نمی‌کنند، اقدام قابل توجهی باشد اما شخص مذکور با اشاره به موضوعی دیگر مورد توجه قرار گرفته است؛ او ادعا کرده که رد مجیک ۶ پرو تنها در حدود ۵ دقیقه، از ۰ تا ۵۰ درصد شارژ خواهد شد.

از سویی این شرکت ادعا می‌کند که ساعت هوشمند رد مجیک واچ نیز در برابر فشار آب تا عمق ۵۰ متری مقاوم است اما به کاربران پیشنهاد می‌دهد که آن را در دوش‌های آب گرم، چشمه‌های آب گرم، سونا، غواصی زیر دریا، پرش از ارتفاع در آب و سایر فعالیت‌های پر زد و خورد یا زیر آبی که منجر به برخورد جریانات سریع آبی به ساعت می‌شوند،‌ استفاده نکنند. بنابراین به نظر می‌رسد که باید منتظر کیفیت خوبی از این محصول جدید باشیم.

البته تمام ماجراهای مربوط به نوبیا در این اواخر، به نقطه مورد نظر ختم نمی‌شود. گواهینامه FCC رد مجیک واچ این شرکت که اخیراً افشا شده، با ذکر مشخصات، ویژگی‌ها و البته طراحی، کار ما را بسیار سهل کرده است. رد مجیک واچ که با شماره مدل SW2102 شناخته می‌شود، به یک ظاهر دایره‌ای مجهز شده است که می‌توان در کناره آن دو عدد دکمه فیزیکی را نیز مشاهده کرد.

این نحوه طراحی و مخصوصاً استفاده از دو دکمه فیزیکی در کناره سمت راست، ما را به یاد طراحی ریلمی واچ S پرو می‌اندازد. رد مجیک واچ دارای یک نمایشگر ۱.۳۹ اینچی از نوع AMOLED با رزولوشن ۴۵۴ × ۴۵۴ و پشتیبانی از تنظیم نور خوودکار است. این تنظیم نور خودکار به لطف حسگر تشخیص نور درون محیط روی برد محصول میسر شده است. شما می‌توانید در رویداد مذکور این شرکت از طریق وب‌سایت تکفارس،‌ به آخرین اخبار دست یابید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید