توییتر دستخوش تغییرات گسترده ای خواهد شد - تکفارس 
توییتر دستخوش تغییرات گسترده ای خواهد شد - تکفارس 

توییتر دستخوش تغییرات گسترده ای خواهد شد

محمدحسین فرقانی
۸ اسفند ۱۳۹۹ - 20:15
توییتر دستخوش تغییرات گسترده ای خواهد شد - تکفارس 

توییتر، یکی از بزرگ‌ترین غول‌های فضای مجازی، اخیراً تصمیم گرفته تا ویژگی قابل‌توجهی را به پلتفرم خود اضافه کند: Super Follows.

درست مثل برنامه‌هایی چون Patreon، قابلیت Super Follows از این پس به محتواسازان، خبرنگاران، فاش‌کنندگان اطلاعات یا هر فرد دیگری، این توانایی را می‌دهد تا به ازای در اختیار گذاشتن توییت‌هایشان، از مخاطبین خود هزینه‌ای دریافت کنند. با استناد بر خبرگزاری وِرج (The Verge)، هر کاربر برای قرارگیری میان «سوپر فالوورهای توییتر» باید مبلغ ۴٫۹۹ دلار پرداخت نماید. با توجه به این، دیدن عکس‌العمل خبرگزاری‌ها وقتی خبرنگارانشان از این قابلیت برای دریافت درآمدهای اضافی، جالب خواهد بود.

توییتر

البته لازم است ذکر شود این ویژگی جدید، تنها قابلیتی نیست که به‌زودی به توییتر اضافه خواهد شد. قابلیتی جدید به نام Communities نیز برای برنامهٔ توییتر منتشر خواهد شد که گفته می‌شود شباهت زیادی به بخش Groups فیسبوک دارد. هم‌اکنون جزئیات زیادی از این قابلیت جدید در دسترس نیست.

تنها چیزی که از این ویژگی جدید می‌دانیم این است که می‌توان با استفاده از آن گروه‌های جدیدی برای افراد ساخت یا به گروه‌های از قبل ساخته‌شدهٔ قدیمی ملحق شد؛ درست مثل گروه‌های تلگرام یا واتساپ. هیچ‌یک از دو قابلیت ذکرشده هنوز برای پلتفرم توییتر موجود نشده‌اند و تاریخ دقیقی از زمان انتشار آن‌ها نیز در دسترس نیست؛ با این حال، به‌روزرسانی‌هایی که برای این برنامه به‌زودی منتشر خواهد شد، بسیار جدی و تأثیرگذار به‌نظر می‌رسند و باید دید پس از عرضهٔ آن‌ها، چه بلایی سر توییتر خواهد آمد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید