طرح DVR نامحدود در AT&T TV - تکفارس 
طرح DVR نامحدود در AT&T TV - تکفارس 

طرح DVR نامحدود در AT&T TV

حامد شهرزاد
۷ اسفند ۱۳۹۹ - 12:57
at&t

AT&T در حال انجام معامله‌ای برای انتقال بخش تلویزیون ماهواره‌ای خود است، اما این موضوع مانع از اعمال تغییر این اپراتور در برخی سرویس‌های عرضه‌شده‌اش نیست. این مسائل تجارت تلویزیون این اپراتور را دستخوش تغییر می‌دهند. طبق گزارش CNET، AT&T اوایل امروز تأیید کرد که طرح DVR نامحدود و پخش جریانی خانگی را به سرویس تلویزیون AT&T خود اضافه می‌کند.

در زمانی که این تغییرات در روز پنجشنبه ۷ اسفند ۹۹ (۲۵ فوریه) اعمال شود، مشتریان تلویزیون AT&T می‌توانند حداکثر ۲۰ شبکه پخش جریانی را به‌صورت هم‌زمان در خانه تماشا کنند (این دستگاه‌ها باید در همان شبکه وای فای باشند). در مورد طرح DVR نامحدود، برای استفاده از این سرویس ۱۰ دلار اضافی در ماه مورد نیاز است. تمام برنامه‌های ضبط‌شده حداکثر ۹۰ روز در دستگاه شما ذخیره می‌شوند.

برای استفاده نامحدود از طرح DVR باید ماهیانه ۱۰ دلار پرداخت کنید

همان‌طور که می‌دانید، این شرکت مخابراتی دیگر مشتریان جدیدی را برای سرویس تلویزیون AT&T TV قبول نمی‌کند، اما گزینه «بدون اشتراک» را برای استفاده از این سرویس اضافه می‌کند. علاوه بر قیمت، تفاوت اصلی بین طرح اشترک و عدم وجود اشتراک طرح کلود DVR است.

مشخص نیست که آیا طرح DVR جدید نامحدود برای استفاده، به‌صورت رایگان در اختیار مشتریان دارای اشتراک قرار خواهد گرفت یا خیر، اما می‌توان اطمینان داشت که برنامه بدون اشتراک محدودیت ۲۰ ساعته برای استفاده از DVR دارد و برای استفاده از DVR به‌صورت نامحدود، باید ۱۰ دلار در ماه برای آن هزینه کنید.

علاوه بر تغییرات اعلام‌شده در این هفته، AT&T همچنین طرحی را برای افزایش ۱۰ دلاری قیمت پایه سرویس‌های موجود خود اعلام کرد. تغییر قیمت باید از تاریخ ۳ فروردین ۱۴۰۰  (۲۳ مارس) برای مشتریان موجود اعمال شود. همچنین، اضافه شدن طرح Legacy DirecTV NOW برای بهره‌مندی از ویژگی‌های جدید بسیار مهم است. در حال حاضر تنها سرویس‌های تلویزیون AT&T پلاس و مکس، انترنیمنت، چویس، اکسترا، التیمیت و اوپتیمو مس از طرح DVR نامحدود برخوردار می‌شوند.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید