احتمال عرضه آی پد پرو و مک بوک جدید با نمایشگر های مینی ال ای دی - تکفارس 
احتمال عرضه آی پد پرو و مک بوک جدید با نمایشگر های مینی ال ای دی - تکفارس 

احتمال عرضه آی پد پرو و مک بوک جدید با نمایشگر های مینی ال ای دی

خشایار جهانی
۶ اسفند ۱۳۹۹ - 08:30
iPad

وبسایت DigiTimes در گزارشی اعلام کرد که شرکت تایوانی Ennoster، تولید نمایشگرهایی با فناوری مینی ال ای دی ۹ الی ۱۲ اینچی را برای محصولات جدید اپل آغاز کرده است. احتمالاً در پایان سه‌ماهه دوم سال میلادی، اپل از آیپد پرو ۱۲٫۹ اینچی جدید با فناوری نور پس‌زمینه ال ای دی رونمایی خواهد کرد. تولید تراشه‌های مرتبط با این فناوری بر عهده شرکت Epister خواهد بود. باید گفت که این چندمین‌باری است که خبر از عرضه آی‌پد جدید با استفاده از این تکنولوژی مطرح می‌شود.

همچنین انتظار می‌رود اپل در آی‌پد پرو ۱۲٫۹ اینچی جدید از پردازنده A14X که از قابلیت ۵G برخوردار است، استفاده کند. البته معلوم نیست که اپل قصد داردیک آی‌پد پرو جدید ۱۱ اینچی دیگر هم معرفی کند یا خیر، زیرا شایعات بیشتر بر عرضه آی‌پد ۱۲٫۹ اینچی متمرکز بودند. یکی از شایعات دیگر این است که نور پس‌زمینه با فناوری مینی ال ای دی فقط در مدل ۱۲٫۹ اینچی استفاده خواهد شد و ویژگی‌های اصلی دیگر، مانند پردازنده A14X و پشتیبانی از ۵G، به مدل ۱۱ اینچی محدود خواهد شد.

براساس این گزارش، اپل قصد دارد از فناوری نور پس‌زمینه ال ای دی در مک‌بوک‌هایی که در نیمه دوم سال جاری میلادی معرفی خواهند شد، استفاده کند. آنالیزور اپل، مینگ چی کو، گفته است که مک‌بوک‌های ۱۴ اینچی و ۱۶ اینچی در نیمه دوم سال، و با درگاه‌های HDMI و کارت SD، شارژر مگ‌سیف و صفحه لمسی جداشونده عرضه می‌شود.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.