اپل مک بوک های ۱۳ اینچی ریفربیش شده را به فروش می‌ رساند - تکفارس 
اپل مک بوک های ۱۳ اینچی ریفربیش شده را به فروش می‌ رساند - تکفارس 

اپل مک بوک های ۱۳ اینچی ریفربیش شده را به فروش می‌ رساند

مهدی حلوائی
۵ اسفند ۱۳۹۹ - 19:00
مک‌ بوک پرو

شرکت اپل فروش مک‌بوک‌های ۱۳ اینچی ریفربیش‌شده‌ که به پردازنده‌ی M1 مجهز شده‌اند را از امروز در کشورهای آمریکا و کانادا آغاز کرده است. این کار برای اولین بار پس از عرضه‌ی نوت‌بوک در آبان‌ماه ۹۹ (نوامبر ۲۰۲۰) صورت گرفته است. طبق معمول، مک‌بوک‌های ریفربیش‌شده ۱۵ درصد ارزان‌تر از مدل‌های جدید آن است.

فروشگاه اینترنتی دستگاه‌های ریفربیش‌شده‌ی اپل، مک‌بوک ۱۳ اینچی ریفربیش‌شده را به قیمت ۱٫۰۹۹ دلار در آمریکا به فروش می‌رساند؛ قیمت اصلی این دستگاه ۱٫۲۹۹ دلار می‌باشد. این مک‌بوک به پردازنده‌ی ۸ هسته‌ای M1 مجهز شده و از ۸ گیگابایت رم  و ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌‌ی SSD بهره خواهد برد. همچنین این محصول در دو رنگ نقره‌ای و خاکستری عرضه می‌شود.

مک‌ بوک ریفربیش‌شده

اپل اعلام کرده که مک‌بوک‌های ریفربیش‌شده‌ی این شرکت به‌طور کامل تست شده و پس از تمیزکردن و بسته‌بندی آن، به همراه یک آداپتور و کابل USB-C در اختیار مشتریان قرار خواهد گرفت. در بررسی‌های انجام‌شده، هیچ تفاوتی میان این مک‌بوک‌ها و نسخه‌ی جدید آن دیده نشده و این فرصت مناسبی برای خرید این دستگاه می‌باشد. با این حال، احتمالاً فروشگاه‌های شخص ثالث این محصولات را با قیمت‌ پایین‌تری به ‌فروش می‌رسانند.

مک‌بوک‌های ریفربیش‌شده‌ی اپل، گارانتی ۱ ساله دارند و تا ۱۴ روز مهلت بازگشت خواهند داشت.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید