ال جی پروژه تلفن رول شونده خود را متوقف کرده است - تکفارس 
ال جی پروژه تلفن رول شونده خود را متوقف کرده است - تکفارس 

ال جی پروژه تلفن رول شونده خود را متوقف کرده است

حامد شهرزاد
۵ اسفند ۱۳۹۹ - 15:15
lg

گزارشی در ماه گذشته منتشر شده بود که بیان می‌کرد ال جی در حال آزمایش یک تلفن رول شونده است که در نمایشگاه بین‌المللی الکترونیک CES 2021 نشان داده شده است. اکنون، خبرگزاری یونهاپ گزارش داده است که این شرکت تصمیم گرفته است پروژه را متوقف کند.

آژانس خبری کره به نقل از یکی از افراد آگاه گفت که ال جی به تأمین‌کنندگان قطعات خود گفته است که کار بر روی تلفن رول شونده را متوقف کنند. در میان آنها، BOE نیز قراردارد این تعلیق را امضا کرده است. البته این تأمین‌کننده می‌تواند برای کارهای انجام‌شده ادعای خسارت کند. ال جی اظهار نظر رسمی در این مورد اظهار نظر نکرده است.

این دستگاه بخشی از پروژه جاه‌طلبانه «برنامه گسترش» ال جی است که هدف آن معرفی و عرضه یک یا دو مدل کلاسیک کلاسیک (به احتمال زیاد ال جی V70) و تلفن‌های ساختارشکن‌تر است. با این حال، شایعاتی درباره پرچم‌دار بعدی شرکت ال جی به دست نیامده است.

بر اساس گزارش‌ها، این شرکت در حال بازبینی و تغییر سیاست های بخش تلفن همراه خود یا تعطیل کردن آن است. از سه‌ماهه دوم سال ۲۰۱۵، این بخش با ضرر کلی ۴٫۵ میلیارد دلار تا سال ۲۰۲۰ مواجه شده است. علی رغم تلاش های زیاد این شرکت برای رهایی از این وضعیت و معرفی و عرضه پروژه جسورانه ال جی وینگ -که بخشی از پروژه گسترش نیز هست- این بخش هنوز با ضرر مواجه است.

البته متوقف کردن پروژه تلفن روش شونده لزوماً به این معنا نیست که ال جی تصمیم گرفته است از تجارت موبایل به طور کلی کناره‌گیری کند. برخی از افراد مطمئن نبودند که آیا این پروژه می‌تواند از نظر تجاری موفقیت‌آمیز باشد چرا که ال جی وینگ نیز با شکست مواجه شد. بنابراین، شاید این توقف فقط یک سیاست برای کاهش ضرر است.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید